Helpforum

Er is draad uit de pen getrokken

kthrift2991@gmail.comkthrift2991@gmail.com Berichten: 5Verified User

Goedemiddag, ik bestelde mijn zijtuner voor fietsen bij Revzilla en installeerde deze op mijn FZ-07. Na het plaatsen van alle 3 pinnen, deed ik een lichte trektest op alle drie de draden om te controleren of ze in de connector waren vergrendeld. Helaas was de oranje draadpen niet goed genoeg gekrompen en gleed de draad uit de pen. Nu heb ik een losse draad en een pin vast in mijn ECU-connector zonder de pin eruit te halen. Is er iets om dit probleem op te lossen? Zodra ik de pin eruit haal, heb ik waarschijnlijk een nieuwe pin nodig om de draad opnieuw vast te zetten en opnieuw in de connector te steken.

tagged:

Comments

• kthrift2991@gmail.comkthrift2991@gmail.com Berichten: 5Verified User

Buil?

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt December 2019

Ontgrendel de pennen door op de twee witte plastic vergrendelingslipjes bovenop de connector te drukken. Pak vervolgens een zeer dunne metalen plectrum en duw de pen voorzichtig uit de achterkant totdat je genoeg metaal aan de achterkant van de connector ziet om hem te pakken en eruit te trekken met een tang met een punttang. Controleer zorgvuldig of u tijdens het proces geen aangrenzende pinnen hebt losgemaakt en druk vervolgens op de tegenovergestelde zijden van de witte plastic vergrendelingslipjes om de pinnen op hun plaats te vergrendelen. E-mail ons op sales@ftecu.com met uw verzendadres.

• kthrift2991@gmail.comkthrift2991@gmail.com Berichten: 5Verified User

Heb het gesorteerd en de fiets afgestemd. Bedankt.

• jason.m.olaes@icloud.comjason.m.olaes@icloud.com Berichten: 2Verified User
    bewerkt September 2020

Vond deze tips nuttig. Dank u.

Meld je aan of registreer je om te reageren.