Tukifoorumi

Kaksi lisenssiä, jotka on ostettu samalle pyörälle, ei voi käyttää karttaa toisesta vuodesta, jolle minulla on lisenssi.

arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

Kun ensimmäistä kertaa esitin ECU: n 2019 ZX-10R: llä, käytin hautakissan eliminaattorin pakokaasun 2016-2017 kolmiulotteista puolueen karttaa (myydään silti työskentelemällä vuoden 2019 kanssa) Muutama päivä myöhemmin ostin toisen lisenssin 2019 rajoittamattomalle kartalle Voisin yrittää luoda kartan itse. Nyt kun yritän käyttää hautakarttaa uudelleen, se sanoo kelpaamattoman lisenssin ja haluaa minun ostaa toisen.

tagged:

Kommentit

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    Sinun ei pitäisi ostaa toista lisenssiä toisen kartan suorittamiseen, sen pitäisi olla ecu, ja sinun pitäisi pystyä vilkastumaan niin monta kertaa kuin u haluaa. Minulla on sama ongelma, se näyttää lisenssin, mutta ei tunnista sitä, kun yritän kirjoittaa ecuun, sen saaminen melko turhauttavaa. luulet, että he palkkaisivat teknisen henkilön antamaan tukea 24/7.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Olen täysin samaa mieltä. Saan, että he eivät halua, että ihmiset vilkkuvat ECU: ita ilmaiseksi, mutta tämä on kirjaimellisesti sama ECU, jota Graves-kartta ei ole päivitetty sanomaan "2016-2019". Tällä hetkellä se sanoo 2016-2017 FT-ECU-ohjelmistosta . Minun ei olisi pitänyt joutua ostamaan uutta karttaa 2019: lle, kun se oli sama tarkka pyörä. Minulla on molemmat lisenssit 2016-2018 ja 2019

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, saat virhesanoman, koska eri tiedostot vilkkuvat. Kun ECU: n vilkkui ensimmäisen kerran 2016-2017-tiedostolla, se oletti, että se oli 2016-2017 ZX10 ECU. Sitten, kun sitä kuvattiin 2019-tiedoston kanssa, se ajattelee, että vilkkuu uusi ECU, minkä vuoksi sinua pyydettäisiin ostamaan uusi lisenssi. Eri ECU-yksiköillä on erilaisia sisäisiä osien numeroita, joita käytämme tiedostojen sovittamiseen. Esimerkiksi, jos sinulla on flashed 2016 ZX10, jossa on vastaava osanumerotiedosto. Sitten yrität välittää sen 2019-tiedostolla, ohjelmisto tunnistaa uuden osanumeron, joka on eri siinä kuin siinä on. Sitten se pyytää sinua ostamaan lisenssin. Ohjelmisto ei tunnista tarkkaa ECU: ta, jonka se yrittää vilkkua, kunnes vilkkuva prosessi alkaa. Vilkkuva prosessi ei voi alkaa ilman lisenssiä. Siksi suosittelemme aina vilkkumaan ECU-osanumeroa vastaavalla tiedostolla. Tämä suojaa pyörää ja omistajaa mahdollisilta vahingoilta ja välttää mahdolliset lisenssien tunnistusongelmat. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.