Supportforum

Kan inte starta eller ladda ner programvara

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Inlägg: 15Verified User

Detta är anoying. 20% eller den tid jag vill göra små tweaks till min låt, servern är nere, vilket innebär att jag inte kan starta programvaran. Det finns också inget alternativ att starta en nedladdning från webbsidan eftersom .... servern ner. Det behöver verkligen vara ett slags fallback-system för att denna programvara ska fungera offline, det här är super frustrerande. Var finns det en "server status" check på FTecus webbsida? Jag fumlbing runt, försökte felsöka min anslutning på den bärbara datorn, men som det visade sig servern ner .... jag ville testa inställningar på min QS och nu förlorade jag en dag (EST + 1 tidszon). Ser fram emot ditt konstruktiva svar.

kommentarer

  • nordicmotortuning@gmail.comnordicmotortuning@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Serveren är nere och jag behöver jobba på en cykel, hur kan vi lösa detta problem?

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Våra ursäkt, vi har uppdaterat vår webbinriktade infrastruktur under de senaste timmarna. Servern som vänder mot programvaran är det sista steget och borde vara uppe inom kort.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Inlägg: 15Verified User

    Jag bad om ett konstruktivt svar på hur vi kan hjälpa oss själva i framtiden. Inte varför servern är nere. Vi kan se att det är nere ..

  • dru_da_name@Yahoo.comdru_da_name@Yahoo.com Inlägg: 1Verified User

    några uppdateringar?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, förhoppningsvis kan jag hjälpa dig med ett konstruktivt svar. I framtiden borde vi aldrig ha en servermigrering så tidskrävande. En e-postmeddelande kommer att förberedas för att anmäla användare om eventuellt framtida planerat underhåll. Jag kan förstå din frustration, men för tillfället kan vi inte ha en programvara som fungerar offline. I framtiden planerar vi att arbeta för att utveckla en offlineversion av programvaran. Tack, Jason A.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Servern är säkerhetskopierad äntligen efter många kontroller. Du kan behöva stänga och logga in för att få serverns uppdateringar, men filer är nu tillgängliga. Tack för ditt tålamod.

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Inlägg: 11Verified User

    Jag kan fortfarande inte starta programvara. Efter att du dubbelklickat på FTECU-ikonen går den igenom sin normala procedur, men programmet visas inte. FTECU-processen körs i bakgrunden, men den öppnar aldrig på skrivbordet. Jag håller med det andra forummedlet om att ingen backup-lösning på plats, som offline-användning, inte är en bra affärsmodell och behöver förbättras. Vänligen informera ...

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Inlägg: 11Verified User
    • Uppföljning, för alla som inte kan starta programvaran gör följande: Avinstallera FTECU-programvaran från ditt system FyxHpwjKazVX Starta om datorn
    • Hämta och installera FTECU-programmet och det ska fungera.
    • Detta var min korrigering. Skål.
  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Tack, det här fungerade också för mig

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Inlägg: 15Verified User

    Det är 02:00, härifrån nu. Jag är inte i stånd att testa programvaran ännu, men nedladdningssektionen är tillbaka online, så det betyder att back-enden ska vara tillgänglig igen. Det jag har sett är också att den nuvarande versionen och revisionshistoriken på webbsidan inte synkroniseras. Den nuvarande versionen är högre och nämns inte på sidan. Redigera: Programvaran är tillgänglig igen.!

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Inlägg: 15Verified User

    Har hittat en bugg! Om du trycker på förlängd: "uppvärmning tomgång" och använd markören för att gå upp i listan visas alla värden som "falska". När du klickar på ett av värdena direkt visas det som det korrekta värdet (sant när det är satt som "true")

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Inlägg: 16Verified User
    • HEY Jag har samma problem som jag gjorde här Avinstallera FTECU-programvaran från ditt system
    • Starta om datorn
    • Ladda ner och installera om FTECU-programmet och det ska fungera.
    • det går genom sin normala procedur, dock visas inte programmet. FTECU-processen körs i bakgrunden, men den öppnar aldrig på skrivbordet. snälla hjälp mig här tack
  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Försök omstart igen och se om det löser det.

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Inlägg: 16Verified User

    ja, allt jobbar nu tack

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    Jag freakin hoppas det. Kanske svara även på min problembiljett.

  • aries49@live.comaries49@live.com Inlägg: 1Verified User

    Jag har avinstallerat / ominstallerat omstartade och omstartade, programvaran startar aldrig. Hur får jag den här programvaran att starta?

  • sales@gpbikestore.comsales@gpbikestore.com Inlägg: 12Verified User

    Vi var tvungna att avinstallera och installera 2 gånger för att få det att fungera. Slutligen fick det fungera. Gick för att blinka en cykel och var tvungen att göra det 3 gånger för att få det att slutföra.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Support biljettsystemet har varit otillgängligt av oss i flera månader. Vilket är en del av anledningen till att vi bytte till ett forum. Om du har problem, ring oss, maila oss eller starta ett nytt ämne under rätt kategori så vi kan hjälpa dig. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.