Supportforum

Kan inte ladda ner installationsdokument.

escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Inlägg: 5Verified User
redigerad July 2019 i Hårdvara

God eftermiddag! Jag köpte nyligen ett Data Link ECU-blinkande kit för min Yamaha MT-09. Jag har sedan dess inte kunnat hämta installationsdokumentet från din webbplats. Jag har försökt i flera dagar och på två olika datorer. Jag klickar på "Request Document" och klickar sedan på "YES" för att åsidosätta varningen, och slutligen hänger det bara på följande meddelande: "Begärat dokument är åtkomstkontrollerat ... Konto innehåller 1 oanvända licenser och 0 olicensierade dokument. att ladda ner ett enda dokument utan matchande licens ... Rendering Dokument: Typ 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Hämta gjord dokument ... Klicka här om nedladdningen inte startar. " Om jag klickar på "Här" tar det mig bara tillbaka till dokumentlistan och ingenting händer. Jag har ett giltigt ecu-licens i mitt konto. Hjälp snälla! Din produkt är ganska dyr och hittills har jag inte sett mina pengar värdefullt för kvaliteten på din programvara eller din webbplats. Jag är ledsen om det låter svårt, bara ärligt.

kommentarer

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    Har din licens aktiverats?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Inlägg: 5Verified User


    Jag startade Ft-ECU-mjukvaran och kopplade in min USB-adapter och ett fönster föll ut och frågade om jag ville registrera det USB-gränssnittet på mitt konto och jag sa ja. Vad behöver jag ytterligare för att aktivera min licens?

  • tannerbullert@gmail.comtannerbullert@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    Jag har samma fråga. Jag kan inte ladda ner installationsanvisningarna. 2018 Yamaha MT-07

  • abaranello27@gmail.comabaranello27@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Samma sak här, 2015 FZ-07. Sidan säger att jag har en oanvänd licens och att dokumentet jag väljer för licensen inte matchar. Vänligen meddela.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Vi är ledsna för de senaste problemen. Med vår nya webbplats och servermigration verkar det ha varit några problem. För FZ / MT07 kan du gå av med JakeTheGardenSnake videoen på YouTube. Använd dock inte marken som han gör. Det fungerar inte ordentligt. För FZ / MT09 kan vi vidarebefordra instruktionerna på morgonen. Tack, Jason A.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Inlägg: 5Verified User

    > För FZ / MT09 kan vi vidarebefordra instruktionerna på morgonen. några nyheter om detta?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Har du försökt starta om FTECU-tunningssoftware?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Inlägg: 5Verified User

    > Har du försökt starta om FTECU-tunningssoftware? Som jag noggrant beskrivit ovan är problemet med att din webbplats inte kan hämta eller göra det önskade PDF-dokumentet. Jag är ledsen, men vad har det att göra med FTECU-mjukvaran? Jag började bara det igen och det spelar ingen roll. Din webbplats fortsätter att säga: "Rendering Document: Type 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Hämta gjord dokument ..." Och då händer ingenting.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Inlägg: 5Verified User

    Åh, och om jag försöker få åtkomst till dokumentservern från själva FT-ECU-mjukvaran (Hjälp -> Document Server) får jag bara ett litet fönster som säger "Fel: Server offline."

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad July 2019

    Du måste avinstallera och installera om programvaran tack. Orsaken till problemet är att äldre icke-uppdaterad programvara fortsätter leta efter den gamla servern. Du hade etablerat en anslutning med den gamla servern innan, men eftersom det snart togs offline, fanns det inget att hämta.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.