Tukifoorumi

Asennusasiakirjoja ei voi ladata.

escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Viestejä: 5Verified User
muokattu July 2019 sisään Laitteisto

Hyvää iltapäivää! Ostin äskettäin Data Link ECU Flashing Kitin Yamaha MT-09: lle. Olen sen jälkeen voinut ladata asennusasiakirjaa sivustostasi. Olen kokeillut useita päiviä ja kahdella eri tietokoneella. Klikkaa "Pyydä asiakirjaa" ja napsauta sitten "KYLLÄ" ohittaaksesi varoituksen, ja lopuksi se vain riippuu seuraavasta sanomasta: "Pyydetty asiakirja on käyttöoikeuksien hallitsema ... Tili sisältää 1 käyttämätöntä käyttöoikeutta ja 0 luvatonta asiakirjaa. Käyttäjä valitsi ladata yhden asiakirjan ilman vastaavaa lisenssiä ... Esittelydokumentti: Tyyppi 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Hahmotetun asiakirjan hakeminen ... Klikkaa tästä, jos lataus ei käynnisty. " Jos napsautan "Täällä", se vain vie minut takaisin asiakirjaluetteloon ja mitään ei tapahdu. Minulla on tililläni yksi voimassa oleva ecun lisenssi. Auta ole kiltti! Tuotteesi on melko kallis ja tähän mennessä en ole nähnyt rahaa rahallani ohjelmiston tai verkkosivustosi laadun suhteen. Olen pahoillani, jos se kuulostaa ankara, vain rehellinen.

Kommentit

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Onko lisenssi aktivoitu?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Viestejä: 5Verified User


    Käynnistin Ft-ECU-ohjelmiston ja liitin USB-sovittimeen ja ikkuna avasi kysymyksen, haluanko rekisteröidä kyseisen USB-liitännän tililleni ja sanoin kyllä. Mitä muuta minun pitäisi tehdä lisenssin aktivoimiseksi?

  • tannerbullert@gmail.comtannerbullert@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Minulla on sama asia. En voi ladata asennusohjeita. 2018 Yamaha MT-07

  • abaranello27@gmail.comabaranello27@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Samoin täällä, 2015 FZ-07. Sivulla kerrotaan, että minulla on yksi käyttämätön lisenssi, ja että lisenssin valitsema asiakirja ei vastaa. Ilmoitathan.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Olemme pahoillamme viimeaikaisista ongelmista. Uuden verkkosivustomme ja palvelinsiirron avulla näyttää siltä, että on ollut muutamia ongelmia. FZ / MT07: lle voit mennä pois JakeTheGardenSnake-videosta YouTubessa. Älä kuitenkaan käytä perusteita, joita hän tekee. Se ei toimi kunnolla. FZ / MT09: lle voimme lähettää sinulle ohjeet aamulla. Kiitos, Jason A.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    > FZ / MT09: lle voimme lähettää sinulle ohjeet aamulla. Kaikki uutiset tästä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko yrittänyt käynnistää FTECU-viritysohjelmiston uudelleen?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    > Oletko yrittänyt käynnistää FTECU-viritysohjelmiston uudelleen? Kuten edellä on kuvattu perusteellisesti, ongelma on, että sivustosi ei pysty hakemaan tai esittämään haluttua PDF-asiakirjaa. Olen pahoillani, mutta mitä se liittyy FTECU-ohjelmistoon? Aloitin sen uudelleen ja se ei vaikuta millään tavalla. Sivustosi sanoo: "renderointiasiakirja: tyyppi 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Hahmotetun asiakirjan hakeminen ..." Ja sitten mitään ei tapahdu.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Voi ja jos yritän käyttää asiakirjapalvelinta itse FT-ECU-ohjelmistosta (Ohje -> Asiakirjapalvelin) Minulla on vain pieni ikkuna, jossa sanotaan "Virhe: palvelin offline".

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Sinun on asennettava ja asennettava ohjelmisto uudelleen. Ongelman syy on se, että vanhemmat päivittämättömät ohjelmistot etsivät vanhaa palvelinta. Olit jo muodostanut yhteyden vanhaan palvelimeen, mutta koska se otettiin pian offline-tilaan, mitään ei voitu hakea.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.