Tukifoorumi

Pyörän sivujohtimien asennusongelma

dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

Minulla törmäsi ongelmaan pyörän sivuvaljaiden kytkemiseen. Minulla on 2017 ZX14R ja seurain ohjeita tarkalleen sellaisena kuin se on, mutta yksi asia oli erilainen. Ohjeissa se sanoi Vaihe 9: Poista muoviset säätiivisteen tulpat käyttämättömistä nastapaikoista 27 ja 28. No minun kaivoissa en tiedä onko minun erityinen vai ei, mutta kevyemmän kytkentätapin 27 kaivoksessa on säätulppa, mutta 28. päivänä on johto, uh, mitä nyt. Joten jatkoin tunkeutumisia, irroitin langan kohdasta 28 ja lisäsin vihreän naaraslangan kuten ohjeet minulle tehtiin. Kun olin saanut kaiken koukkuun ja valmis aloittamaan hänet, en saanut mitään. Sain virhettä. KTRC vilkkuu tehotaso vilkkuu samoin kuin vaihdevalo vilkkuu nyt Olen paniikkitilassa, mutta kiitollinen siitä, että minulla on huolto-ohje. Joten tarkistin virheiden varalta ja se antoi minulle koodin 39, joka ei ole mitään yhteyttä mittariin tässä vaiheessa. Haluan alkaa itkeä, koska ajattelin, että puhalsi vastus ECU: iin ja minun piti ostaa uusi ECU oh $834. ja kävin läpi ja tarkistin CAN-tiedonsiirron vastus ja se oli erityisellä KIITOS JUMALA ommella. Mutta omituisesti, CAN-tiedonsiirto on mustalla kytkentätapilla 27 (korkea Gry / Blu) ja 28 (alhainen LB). Joten joka tapauksessa tarkistin kevyemmän kytkentätapin 41 ja 54 akun virran, ja minulla ei ollut jännitettä nyt. Kuten KYLLÄ, vain puhalsi sulake, sitten irroitin akun ja tarkistin pääyksikön sulake ja varmasti tarpeeksi palanut sulake. Mutta molemmissa liittimissä se on numeroita 1 - 39, joten molemmilla liittimillä on nastat 27 ja 28, voisiko ne tehdä siitä entistä vaikeamman! Sain, että kaikki suorat pyörät ovat taas käynnissä. Nyt kysymykseni on, mitä kytkintä käytän vai käytänkö molempien yhdistelmää ?.


Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ovatko mustan kytkimen tappiasennot 27 ja 28 avoinna (ei käytössä)?

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    Niissä on 27 GY / BL-johtoa ja 28 LB. Mikä käsikirjassa kuvataan nastana 27 CAN-tiedonsiirtolinja (korkea) GY / BL ja nastana 28 CAN-tiedonsiirtolinja (LOW) LB. Nyt harmaassa liittimessä on säätulppa 27 ja LG-johto 28: ssä, jonka oletan olevan todellinen nasta 67, joka käsikirjassa kuvataan ulkoiseksi viestintälinjaksi (Käynnistyksenestojärjestelmä (varustetut mallit) / * KDS): LG. Pyöräni ei ole varustettu käynnistyksenestojärjestelmällä, en usko. Lähetin sinulle linkin kuvatiedostoihini pudotusruudussa, pystyitkö käyttämään niitä?

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu September 2019

    Asennin 4-nastaista johtosarjaa akun ollessa kytkettynä, joten oli mahdollista, että olen saattanut aiheuttaa sulakkeen räjähtää vahingossa, mikä saattoi olla minulle. Mutta johdotukseni oli erilainen pyörälläni kuin ohjeissa, joten halusin kysyä kavereidesi kanssa nähdäksesi, onko sinulle jotain uutta tässä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Huoltokäsikirjan kytkentätappien numerot eivät ole samat kuin varsinaisen kytkimen numerot. Molemmat kytkimet on numeroitu 1-39. Olit väärässä kytkimessä. Ohjeissa sanotaan, että siirry "vaaleamman väriseen liittimeen", joka olisi ruskeanvärinen valokuvissa. Poista johdin asennosta 28 (käsikirjan 67) ja aseta lämpö kutisteputki sen päälle sen poistamiseksi käytöstä, koska sitä ei käytetä. Asenna johdot ohjaimeen kytkettyyn liittimeen.

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    Okei kiitos

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    Okei, minulla on pyörän sivuvaljaat asennettuna ilman virheitä Kiitos. Minulla oli se johtimeen kevyempään viime yönä, kuinka prosessin aikana ilmaisin ECU-sulaketta, kuten sanoin asentaessani sen akun kanssa kytkettynä, oooops my bad, muuten kiitos kaikesta avustasi, jota arvostat 👍️

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.