Helpforum

hallo ik ben nieuw in de gemeenschap

13»

Comments

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    eindelijk werkt het probleem in het harnas om de computer op de tak aan te sluiten

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    heeft hulp nodig. Ik heb in de ecu geschreven, maar ik ben vergeten enkele wijzigingen aan te brengen, zoals QS inschakelen, hoe kan ik het herschrijven? Ik probeer maar vraag me om een andere licentie.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het exacte foutbericht dat wordt weergegeven? Plaats foto indien mogelijk.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    hallo Kent goede dag. geen foutmelding weergegeven, ik weet alleen niet hoe ik op dezelfde ecu moet herschrijven. bedankt

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Start uw computer opnieuw op en probeer het opnieuw. probeer misschien een andere USB-poort op uw computer.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    hoi Kent of Jason. goede dag afgelopen vrijdag, ik kocht een kit om ecu te flashen voor zx6r 2012 maar ik heb de datalink usb-kabel, de vraag is of je de datalink usb-kabel voor de 6-pins Bench Harnes voor yamaha r6 2016 kunt wijzigen? Ik hoop dat u me kunt helpen!! bedankt!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    Beide fietsen gebruiken de 6-pins USB Data Link-kabel, dus je hebt alleen de BNHA1-kabelboom voor de 2016 R6 nodig.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    ja, beide fietsen gebruiken dezelfde 6-pins usb-gegevens, maar voor de zx6 2012 Ineed het harnas voor het flazhen het en het harnas voor het flasing van de r6 2016, ik weet niet of de r6 dezelfde 6-pins usb-gegevens gebruiken?