HI temp efter blixt?
vegasonic@gazeta.pl
GSXR -750_2009 EU, efter blixt har jag rött ljus och HI temp. På instrumentpanelen :( ... När jag läser värden från OBD (TEXA) har jag normala temperaturvärden .. efter 95 C slås fläkten PÅ ... allt är OK, men inte på instrumentbrädan .. någon hjälp? I cykeltrådssele i kortplatserna 15 och 16 har jag stift ... kortplats 29 är tom ...
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, jag ser ingen ny blinkande historik på ditt konto. Använde du ett annat konto för att flasha denna ECU med? Tack, Jason A.
Ja .. Jag har 2 intrefaces;) Konto: kawasakifte @gmail.com
Hej, jag har återställt din licens, försök att blinka med lagerfilen och se om det ändrar något åt dig tack. Tack, Jason A.
TACK :) !!! Jag laddar upp lager mjukt just nu .. allt är OK .. Så ... Ditt råd återflödar obegränsad programvara? :) EDIT: Jag laddar upp LAGER med viss förändring (BRÄNSLE, STP och IGN från obegränsad + avstängning) och jag har HI TEMP :( .... Jag försöker många kombinationer med STOCK och stil HI TEMP: /
Jag försöker många, många gånger och: När jag reflekterar med STOCK - allt är OK (jag har PAR-fel eftersom jag tar bort det) När jag reflashar med Unrestricted har jag >>> HI TEMP När jag reflash med STOCK + (endast) disebled decel (SANT) - allt är OK När jag reflekterar med STOCK + IGN eller några andra ändringar har jag: HI TEMP När jag reflekterar med OBEGRÄNSAD mjuk med till exempel bara "deaktiverad decel" (SANT) - >>> HI TEMP ... Soo ..... Jag har inga andra idéer .. Jag återflödar LAGER och lämnar det :( ... Du kan kontrollera vad som är fel?