Tarve ostaa jo ostetun ECU: n lisenssi
travisgilbert@mac.com
sisään ECU Licensing
Voinko palauttaa ECU-lisenssin. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin joka kerta, kun yritän vilkuttaa ECU: ta. Tili on osoitteeseen travisgilbert@mac.com. Kiitos
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, olen juuri nollannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.
kiität kiitos, toimii hienosti !!
Minulla on sama asia .. vilkaisi tätä ecua aiemmin ja nyt se pyytää uutta lisenssiä, kun yritän päivittää sitä. Voinko nollata? tili on k42motorsports@gmail.com Kiitos.
Hei, näytän lisenssisi olevan vahvistetussa tilassa. Mikä on ongelma, johon olet törmännyt? Yritätkö vilkuttaa ECU: ta kokonaan uudella tiedostolla? Kiitos, Jason A.
Hei, ostin toisen lisenssin, ja kun ecua vilkui, se aiheutti aluksi virheen ja ei enää tunnista ecua. hurraa Harry-tili haz43k@gmail.com
hei yrittää salamalaitteella akku oli tyhjä, joten minulla oli se laturilla, menetin virran ja se aiheutti salaman epäonnistumisen, minun täytyy saada lisenssi nollattua
Hei, toinen lisenssisi ei ole "yritetty" -tilassa. Jos et voi salata sitä, sinulla on mahdollisesti ongelma laitteistossasi tai Internet-yhteydessä. Mikä on virheilmoitus, jota saat jatkuvasti? Kiitos, Jason A.
Hei, Näyttää siltä, että lisenssisi oli juuri vilkkunut muutama minuutti sitten, joten oletan, että sinulla on hyvä mennä nyt? Kiitos, Jason A.
Hei, minulla on sama ongelma nyt. Yritin vilkaista ECUni tänään, mutta ohjelmisto pyysi minua ostamaan uuden ECU-lisenssin. Olin vilkaissut samaa ecua 25.12.2020. Tuolloin salama onnistui samalla tavalla kuin muutkin tapaukset. Mutta tänään ostoviesti näytettiin yhtäkkiä. Tietysti käytän samaa ECU: ta, samaa tietokonetta ja samaa tiedonsiirtokaapelia. Jos tämä on ratkaisu, voinko palauttaa ECU-lisenssin? ole kiltti.
Hei, kyllä, sinun lisenssi oli myös nollattava. Kiitos, Jason A.
Kiitollinen! Kiitos paljon!
Jason, minulla on sama ongelma, se antoi minun lukea ECU: ta, mutta nyt se pyytää minua ostamaan toisen lisenssin (B5H-10 F8T86773)
Hei, en näe mitään lisenssin tilassa. Saatko virheellisen tarkistussanoman, kun yrität välittää ECUa? Kiitos, Jason A.
Hyvää iltaa, minulla on ongelma minun. Avasin juuri penkkivirittimen ja aloin vilkkua, päädyin epäonnistuneisiin / virheilmoituksiin. Historiaani tarkasteltaessa on kaksi tilaraporttia "hard fail" ja "flash Init". Aluksi sain viestin, kun yritin ensin salata sitä sanomalla "rekisteröityä ECU: ta ei löydy, haluatko osoittaa ECU: n lisenssille #". Kun yritin kirjoittaa karttaa ECU: lle, se antoi minulle jatkuvasti virheitä, ja sitten aloin saada virheilmoituksen "rekisteröityä ECU: ta ei löydy, haluatko ostaa uuden lisenssin". Yritin poistaa FTECU-ohjelman ja asentaa sen uudelleen, ja saan silti saman virheen. Yritin jopa toisella tietokoneella ja saan edelleen saman ongelman. Kaikenlainen apua tässä asiassa olisi erittäin arvostettu. Jose M
Hei, lisenssi oli "yritetty" -tilassa ja se oli nollattava. Sinun pitäisi olla hyvä käyttää sitä nyt. Kiitos, Jason A.
Onko mahdollista nollata myös omani. Yritän päivittää tiedostoa, joka minulla oli jo ecussa, mutta se sanoo minulle "rekisteröityjä ecuja ei löytynyt".
Voinko nollata ECU-lisenssini. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin aina, kun yritän päivittää ECU:ta. Tili on sytech.soporte@gmail.com @jason@ftecu.com
Voinko nollata ECU-lisenssini. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin aina, kun yritän päivittää ECU:ta.