ecu
nirko674@gmail.com
sisään Bug Reports
Ohjelmisto ei pysty muodostamaan yhteyttä moottoripyörän ECU: han. mitä olen tekemässä? Saan viestin "status: virheellinen tarkistussummatietue", auta
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, milloin saat tämän viestin? Luetko ECU: ta vai kirjoitatko ECU: ta? Kiitos, Jason A.
lukemalla ECU
Anteeksi .... kirjoitat ECU: ta
Lähetin sinulle videon sähköpostitse, kiitos Nir
Odotan vastausta
Hei, mitä tapahtuu, kun yrität lukea ECU: ta? Kiitos, Jason A.
Sama vastaus. Lähetin sinulle videon sähköpostitse, että näit hänet?
Hei, Sen ei pitäisi antaa sinulle täsmälleen samaa viestiä lukiessasi sen pitäisi käydä läpi riippumatta siitä, koska ECU on luettavissa luontevasti. Vilkkuiko tämä ECU aiemmin tililläsi? Jos on, mikä lisenssi sillä oli? Kiitos, Jason A.
Anteeksi englannin kieleni, toivottavasti ymmärrät minua. Ohjelmisto lukee moottoripyörän ECU: n. 11.9.2020 Ostin lisenssin ja ohjain ECUa. Lisenssin numero 0BC0435D. Tällä hetkellä en voi kirjoittaa ecua. Vain lukemista varten onnistun. Lähetin sinulle kaksi videota sähköpostiisi, jotta voit ymmärtää minua. Anteeksi taas englanniksi, auta minua
Hei, Yritä vilkuttaa ECU: ta nyt ja mennä naimisiin uuden lisenssin kanssa nähdäksesi, meneekö se kunnossa. Kiitos, Jason A.
Silti ei anna minun tehdä ohjelmointia. Vaikuta minuun "määrittelemätön virhe" Kiitos Nir
Yritä uudelleen ei toimi kirjoittamalla minulle "virheellisen tarkistussumman tietueen" Mitä teen? Auttakaa
Yritin ohjeitasi, ja saan virheilmoituksen, katso alla oleva liitetiedosto, lähetin sinulle myös sähköpostiviestin jason@ftecu.com (lähettäjältä nirko674@gmail.com) videon alla (virheen alla). Please give a fix because i am stuck and can ride my bike!!!!
JluQNWSwCUkvTlDHbhmy52X
????
Hei, en näe sähköpostia postilaatikossani, oletko varma, että lähetit sähköpostia osoitteeseen jason@ftecu.com? Tarvitsen kuitenkin, että kerrot minulle, mikä lisenssinumero on tässä ECU: ssa, sinulla on ongelmia. Kiitos, Jason A.