Fel obehörig ECU ... kontakta support
mail_paulkp@yahoo.com
i ZX 10
Idag försökte jag blinka en ecu som jag hade blinkat tillbaka i september för att trimma tanken lite och lägga till auto blip. Ändrade tankningen och blinkade ... OK. Testade sedan auto-blip, fungerade inte, tog bort ecu och kontrollerade igen att auto-blip var aktiverat .. och försökte skriva ecu igen .. Jag använder en bänk sele 4 pin typ 5, när jag försöker skriva fil som jag har fått och fel Obehörig ecu-licens och vill använda en ny licens. Jag har bifogat skärmdumpar och filen
Taggade:
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, Har du fortfarande problem med detta problem? Tack, Jason A.
Hej, Har fortfarande samma fel
Mike från Velox arbetade med någon från FT på onsdag för att försöka återställa licenserna för denna ecu, runt 02:00 (GMT +2) skickade han mig ett meddelande "Behöver starta om tuning svit kompis för att prova licensen igen" Jag har gjort det men ingen tur. licensinformation nedan; ECU-licensnummer: 8FD7A20E plus 9201FD8C 2016 ZX10 Auto-Blipper Kit
Valt ja vid licensöverskrivning och kunde återanvända återställningslicensen. kommer att testa ecu på cykeln inom kort
Allt fungerar bra, ägaren till cykeln är väldigt glad. Tack till alla som hjälpte.