Helpforum

R3 reflash kit

stevekozicki@heningertoyota.comstevekozicki@heningertoyota.com Berichten: 2Verified User

Hé, ik heb vorige week een reflash-kit van jullie gekregen. Ik probeer het te installeren en mijn fiets en de set hebben allebei een vrouwelijke connector. Ik heb de 4-pins type 6-kit van jou. Mijn fiets is een 15 R3. Ik kan de instructies niet downloaden omdat het mij een foutmelding geeft: u heeft uw documentlimiet bereikt, neem contact op met de ondersteuning. Ik wil zien of ik iets mis met de installatie. De enige andere kit die ik van je heb gekregen, was voor mijn 15 R1. Bedankt

Comments

• stevekozicki@heningertoyota.comstevekozicki@heningertoyota.com Berichten: 2Verified User

ok - update - ik keek naar de verkeerde connector op de r3 - ik heb de juiste gevonden door de youtube-video te bekijken, maar ik heb nog steeds autorisatie nodig om het document voor de r3 en een licentie voor de r3 ecu te bekijken. De doos werd niet geleverd met een kraskaart met een licentiecode zoals mijn R1-reflash-kit deed. Weet niet of u het proces nu heeft gewijzigd. Ook mijn ftecu-tuning-suite zit 30 minuten vast tijdens het laden. Ik heb deze laptop eerder gebruikt voor mijn R1 en je tuning suite-programma.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, ik was hier een paar weken niet op kantoor en het lijkt erop dat niemand hier contact met je heeft opgenomen toen ik weg was. Is uw probleem nu allemaal opgelost? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.