2020 R1 blinkande
jason@ftecu.com
Hej, vi är fortfarande i mitten av att försöka slutföra vår 2020 R1 blinkande. Vi har haft många bakslag men det är högst upp på vår att-göra-lista. Ja ECU kan blinkas, nej jag har ingen tidsram. Var tålmodig och vi bör ha någon typ av uppdatering för alla om några månader. När vi har slutfört produkten ser du den på framsidan på vår webbplats och jag kommer att uppdatera det här inlägget. Tack, Jason A.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Det är bra nyheter att höra Jason. Ser fram emot att få ett Race-paket när det blir tillgängligt.
Kanske 2024
Vi är fortfarande hårda på jobbet, var tålmodig.
Någon uppdatering om att blinka ecu?
Yamaha till undsättning. Yamaha har släppt en uppdatering som låser upp ECU för EU / UK / AUS-cyklar. Jag köper från vem som helst släpper Flash med EU-kartor först.
Hej, Har du fått uppdateringen till din ECU än? Tack, Jason A.
Hej Jason, nej inte ännu, lokala tuners i Australien / Storbritannien och USA erbjuder uppdatering, flashtjänst och tuning. Väntar fortfarande på DIY-service så att jag kan köpa och göra det själv. Ville du att jag skulle få dig i kontakt med killar som redan har uppdaterats och blinkat?
Vänligen skicka information om killar som har blinkat 2020 R1 tack
killar på XPlane R1 Custom Tuning har gjort det och Platinum Motorcyklar Dyno & Suspension i Australien
Hej, lycka till med blixt? Jag är ganska orolig eftersom jag har en 2021 r1 och inte ser något för 2020 ännu ...
1 år, väntar fortfarande på FTecu-blixt
Några framsteg med blixt Jason?
Hej Jason, Några nyheter med blixten? Tack.
Hej allihop, Det här jobbar fortfarande på. Det har funnits stora omständigheter som har hållit tillbaka utvecklingen. När det släpps kommer det att meddelas. Tack alla för ert tålamod.
Hej Octavio, har du en beräknad tid för att detta ska hända? Tack.
Detta arbetas fortfarande på. När det släpps kommer det att meddelas.
Finns det några nya nyheter för oss som fortfarande väntar?
FTECU blir sämre och sämre.......