Helpforum

Enkele gewilde functies op de kaart

trip_mercerchz@hotmail.comtrip_mercerchz@hotmail.com Berichten: 5Verified User
bewerkt May 2020 in ECU Maps

Hallo, ik heb een GSXR-600 uit 2007 en ik vraag me af of het op welke manier dan ook mogelijk was om een paar functies toe te voegen aan de onbeperkte ecu-kaart die geen optie lijkt te zijn. Bijvoorbeeld: Sprocketwijzigingen, PC Fuel Import en Decel cut. Een beetje jammer dat die nog niet op de kaart staan om aan te passen, of misschien zie ik het gewoon niet lol. ECU Onderdeelnummer - 32920-01H10 (US) Bedankt.

Comments

• trip_mercerchz@hotmail.comtrip_mercerchz@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Is dit het juiste gebied om dit voor hulp te plaatsen, of is er een andere weg die ik moet volgen voor hulp?

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,067Staff User

Hallo, Op het moment dat deze fiets werd ontwikkeld, werd er niet naar deze functies gekeken. Ik kan eenvoudig een PC Fuel Import-functie toevoegen als je wilt, maar de anderen zouden niet kunnen worden toegevoegd. Bedankt, Jason A.

• trip_mercerchz@hotmail.comtrip_mercerchz@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Ja meneer, als u dat alstublieft zou kunnen doen, zou ik het zeer op prijs stellen. bedankt

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,067Staff User

Hallo, ik heb die functie net voor je toegevoegd. Het past de pc-kaart toe op uw TPS versus RPM alle MS0-tabellen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.