LET OP: ZX10R ACTIVE TUNE-gebruikers hebben problemen met bijsnijdtafels, foutmelding "Geen apparaat gedetecteerd"
kento_ftecu
in ZX 10
Als u problemen ondervindt met de actieve melodie op uw ZX-10R die trimtabellen niet behoudt na een rit (waarbij alle nullen in de tabel worden weergegeven), en / of u krijgt een foutmelding "geen apparaat gedetecteerd" wanneer u op de knop " Lees "knop, bel ons op (888) 543-6302. Het probleem is waarschijnlijk uw 4-pins USB Data Link-kabel.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hoi! Ik heb dat probleem .. maar moet ik jullie bellen? Mijn Engels is niet erg goed, dus misschien kun je me er per e-mail doorheen leiden?
Hoi! Ik heb jullie een paar dagen geleden gebeld en het was de bedoeling dat jullie mijn licentie opnieuw zouden opstarten of iets dergelijks, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem ... als ik probeer actief te trimmen, krijg ik het bericht: "De licentie is niet meer in bruikbare staat, neem dan contact op met ondersteuning. " en allemaal nullen op de kaart .. Ik had geen toegang tot mijn fiets op het moment dat ik je belde en kon niet controleren of het opnieuw opstarten werkte of niet tot vandaag, dus hoe gaan we verder?