Helpforum

2019 ZX6R Kawasaki Linking Fuel Tables

g0v07@yahoo.comg0v07@yahoo.com Berichten: 1Verified User

Hallo, Micah Shoemaker hier van AF1 Racing. Ik ben een met 2019 ftecu uitgeruste Kawasaki ZX6R aan het tunen en kom een aantal problemen tegen die ik nog niet heb gezien in discussies of video's die door ftecu zijn gepost. Ik heb je product in het verleden gebruikt, maar deze fiets in het bijzonder en deze software laat me met enkele vragen. Brandstoftabellen koppelen lijkt de methode niet hetzelfde te zijn als andere fietsen die ik heb afgestemd. Wanneer u een brandstoftabel selecteert om te bewerken en vervolgens op koppelingstabellen klikt, wordt u gevraagd om te kiezen uit het menu links. Zodra de extra tabellen zijn geselecteerd en de bewerking van bijvoorbeeld plus of min 5% in een gegeven reeks datapunten wijzigt, veranderen de datapunten in de andere tabellen niet, wat betekent dat ik ze verkeerd koppel of dat er iets niet goed werkt. Ik heb ook een terminologievraag, deze ecu geeft cilinder 1-4 weer met L- en H-injectoren, mijn eerste gok was dat dit betrekking had op de onderste versus bovenste injectoren, maar alle brandstofkaarten zoals "cilinder 1 L en cilinder 1 H" tonen hetzelfde waarden? Hoewel ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de injectoren tegelijkertijd gelijke hoeveelheden brandstof afvuren, ben ik daar niet mee bekend. Ik hoop dat deze vraag de juiste persoon vindt micah@af1racing.com is mijn (de tuner) e-mail als direct contact de voorkeur heeft

Meld je aan of registreer je om te reageren.