Over de relatie tussen [TPS vs RPM] en [MAP vs RPM]
aaa
in FZ / MT 07
Hallo. Ik ben in de war. [TPS-kaart = hoge belasting. MAP map = low load] Is de bovenstaande uitleg correct? Zijn er duidelijke schakelvoorwaarden? Gladheid vind ik belangrijk. Ik rijd langzaam met 0-60 km / u. Op dat moment is het 2000 ~ 3000 RPM. Welke kaart moet ik nu aanpassen? Wanneer moet u de TPS-kaart aanpassen?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, hier is een korte lezing om een MAP-sensor beter te begrijpen: https://www.1aauto.com/content/articles/what-does-a-map-sensor-do-what-is-it Het grootste deel van uw brandstofafstemming kunt u doen in uw TPS versus RPM en u zult de grootste veranderingen daar zien. Gedeeltelijk gas laag RPM kunt u uw MAP versus RPM aanpassen. Ik raad altijd aan om met TPS versus RPM te beginnen en eventuele fijne aanpassingen met uw MAP versus RPM te maken. Bedankt, Jason A.
Ik begrijp het een beetje bij het verzwakken van de motorrem. De negatieve zuigdruk bij stationair draaien is 29.8Kpa. Shuld rijk het bovenstaande? Of een TPS-tafel?
Hallo, het feit dat de MT07 niet door gas wordt gegeven, maakt het moeilijk om de motorrem af te stellen. Als de fiets mager of rijk loopt, wilt u de waarden van de brandstoftabel aanpassen om uw gewenste AFR te bereiken. Bedankt, Jason A.
Hallo OK Bedankt Jason