Kun je de verwijderfunctie van Yamaha 2019 r6 immobilizer toevoegen?
redsy86@naver.com
in Bug Reports
Yamaha 2019 r6 Kun je de verwijderingsfunctie van de startonderbreker toevoegen aan BN6-8591A-00 (EU) ECU?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, probeer te knipperen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), zorg ervoor dat US Harness Config is ingesteld op false. Als dat niet werkt, moet u uw fiets aansluiten op Amerikaanse specificaties. Ik heb instructies gemaakt die ik je kan geven, afhankelijk van of het eerste ding werkt of niet. Bedankt, Jason A.
Kan ik de startonderbreker BN6-8591A-00 ECU verwijderen? Ik heb al een licentie gebruikt, dus ik vraag me af of ik geen nieuwe licentie kan gebruiken.
Hallo, probeer te knipperen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), zorg ervoor dat US Harness Config is ingesteld op false en koppel vervolgens de startonderbrekingsdraad los van de ECU. Als dat niet werkt, moet u uw fiets aansluiten op Amerikaanse specificaties. Ik heb instructies gemaakt die ik je kan geven, afhankelijk van of het eerste ding werkt of niet. Bedankt, Jason A.
Hoi. Ik heb geprobeerd mijn R6 2017 te flashen met het Amerikaanse bestand (BN6-8591A-10), maar geen geluk! Kunt u mij de instructies voor bedrading naar Amerikaanse specificaties sturen? Met vriendelijke groeten Alex
Flash ECU naar VS-bestand (BN6-8591A-10) zoals door u aangegeven. De motor liep echter, maar er was een probleem met de ontsteking. Dus ik zette het EU-bestand (BN6-8591A-00) terug op de flashECU en monteerde de startonderbreker opnieuw. De fiets is weer normaal geworden. Ik wil het immobilisatiesysteem uit het EU-bestand verwijderen. Alsjeblieft.
Ik heb al eerder navraag gedaan naar de startonderbreker en ik zou graag willen weten of het mogelijk of onmogelijk is om de startonderbreker uit het R6 EU-bestand te verwijderen.
Hallo, Hier zijn de instructies die ik heb gemaakt voor het omzetten van het EU-harnas naar Amerikaanse specificaties om de startonderbreker te verwijderen: Injector- en spoeldraden verwisselen op een 17 EU R6 naar US R6: Om dit te doen, moet u de pinnen in uw kleine ECU-koppeling. Ze zijn genummerd aan de buitenkant van de achterste koppeling. De draden die moeten worden verplaatst in de smaller AMP ECU coupler zijn als volgt: 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16 MOMENTEEL is de fiets als volgt bedraad: 6 grijs met groene tracer, 7 oranje met groene tracer, 8 Grijs met een rode tracer, 9 oranje. 13 oranje met zwarte tracer, 14 blauw met zwarte tracer, 15 groen met zwarte tracer, 16 rood met zwarte tracer. Om uw IMMOBILIZER te verwijderen en het Amerikaanse spec-bestand correct te gebruiken, moet u deze draden opnieuw rangschikken zodat ze overeenkomen met de Amerikaanse spec-kabelboom, u moet uw bedrading opnieuw configureren naar het volgende: 6 oranje, 7 grijs met een rood tracer, 8 oranje met een groene tracer, 9 grijs met een groene tracer, 13 rood met een zwarte tracer, 14 groen met een zwarte tracer, 15 blauw met een zwarte tracer, 16 oranje met een zwarte tracer. Zodra u deze ECU-terminals opnieuw hebt geplaatst en weer hebt vergrendeld, hoeft u alleen maar het US-bestand te flashen met de US harness config ingesteld op true. Bedankt, Jason A.
Bedankt voor je hulp. Het is oké.
Kan 2019 R1 de startonderbreker op dezelfde manier verwijderen?