Tukifoorumi

USA-tiedoston käyttö EU-ecussa

pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

Hei, minulla on 2CR-8591A-40 (EU) mallille 2016 R1, mutta huomasin, että Graves Cat Eliminator -tiedostoa ei ollut nimenomaisesti tälle ECU-mallille. Kysymys on, onko mahdollista käyttää 2CR-8591A-60 (USA) Graves Cat Eliminator -tiedostoa 40 (EU) eculle? Kiitos!

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, ainoa tapa, jolla tiedosto toimisi pyörässäsi, on, jos irrotit käynnistyksenestolaitteen ja johdotit kela- ja sytytysjohtimet vastaamaan Yhdysvaltain erikoisasemaa. Kiitos, Jason A.

• pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Hei Jason, kiitos vastauksesta. Se näyttää paljon työtä. Tutkii sitä mekaanikoni kanssa nähdäkseni, haluaako hän yrittää vai ei ..

• pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Hei Jason, tyhmä kysymys, mutta olisiko mahdollista käyttää vuoden 2015 karttaa sen sijaan? 2CR-8591A-00 (EU) ECU Graves Cat Eliminator -tiedostolle. Arvioi aikaasi täällä. Kiitos.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, en ole ennen kuullut sen käyttämisestä, mutta en tiedä miksi se ei toimisi. Voit kokeilla sitä, toimiiko se oikein puolestasi. Kiitos, Jason A.

• garry.charles@sky.comgarry.charles@sky.com Viestejä: 10Verified User

Hei, olen ajatellut Graves de-cat 2015 8591A-00 (EU) -karttaa sekä vuoden 2015 että 2016 UK 2CR -polkupyörillä viimeksi kuluneelta vuodelta. Kyllä, molemmat pyörät toimivat hienosti, tuntuvat paljon paremmin kuin tavallinen kartta, vähemmän moottorin jarrutusta, vähemmän popping yli ajettua Tasaisempaa kaasua ja enemmän voimaa. Näyttää siltä, että sinulla on sama pakokaasu kuin minulla, yoshi alpha 3/4.? Minulla on myös Auto blipper käytössä, mikä on vain niin sujuvaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.