Helpforum

Het R1M-dashboard overschakelen naar de standaard R1-modus

kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
bewerkt December 2020 in R1
  1. Voor degenen onder u met een Yamaha R1M die de ophanging willen veranderen in iets anders dan de elektronische Ohlins, of geen andere R1M-functies op het dashboard willen zien, is er een manier om het dashboarddisplay zo te veranderen dat het standaard functioneert. R1-model. Zet de contactsleutel uit.
  2. Druk tegelijkertijd op de UP-knop (1) en MODE (2) en draai de contactsleutel naar ON. Blijf de UP- en MODE-knoppen minstens 8 seconden ingedrukt houden.

3. U ziet "ECU" op het scherm verschijnen (zie hieronder).

4. Druk op de knop OMHOOG of OMLAAG om "ECU" in "METER" te zetten. 5. Druk tegelijkertijd op de UP-toets en MODE gedurende twee seconden of langer. 6. Schakel de selectie om de werkingsmodus van de meter te wijzigen. 7. Zet de contactsleutel uit. Wanneer u de sleutel weer aanzet, wordt uw dashboard weergegeven als een standaard R1.

tagged:

Comments

  • langdonreceipts@gmail.comlangdonreceipts@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Zijn het dezelfde stappen om het terug te zetten?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik weet het op dit moment niet precies, maar het lijkt erop dat het hetzelfde proces zou zijn. Je zou het gewoon terug moeten veranderen naar de andere modus waarvan ik aanneem dat het METER naar ECU zou zijn. Groeten

  • gil.hinojos@gmail.comgil.hinojos@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Dus ik ben momenteel een R1 uit 2022 aan het herbouwen en wil een snelheidsmeter aanschaffen. Werkt de snelheidsmeter R1m met R1 als ik overschakel naar de standaardmodus?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Ze hebben verschillende onderdeelnummers, maar dat is een betere vraag voor uw dealer.

  • linkzero1979@gmail.comlinkzero1979@gmail.com Berichten: 2Verified User

    oh mijn god bedankt. Ik bleef een ophangingsfout krijgen en kon er niet vanaf komen. Ik moet de fout per ongeluk hebben veranderd, nu heb ik geen fouten meer

Meld je aan of registreer je om te reageren.