Yamaha Auto-Blipper Koppelingsloos Terugschakelen Activeringslicentie
tallerlz520@yahoo.com.ar
in R1
hallo, activeringslicentie per e-mail verzonden?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Nee, u moet het bestellen via uw account op onze site, en dan wordt het toegepast op uw account.
betaald, ik heb een autobliper-code nodig
Ik moet autobliper activeren
De Auto-Blip-functie is toegevoegd aan uw account. Houd er rekening mee dat deze wordt toegewezen aan de eerste licentie waarop u de bestandsfunctie activeert wanneer deze wordt geflitst. U ziet een waarschuwingspop-up waarin staat dat de functie speciale autorisatie vereist, maar dat is een standaardbericht wanneer de Auto-Blip-functie op een bestand is ingeschakeld.
quick shifter ja autobliper werkt niet foutcode P1400
de rood / bruine draad niet aangesloten?
Die foutcode is voor uw AIS. Als u een volledig uitlaatsysteem hebt en de AIS hebt losgekoppeld, moet u naar uw Diagnostics Code Manager gaan en het vinkje uit het selectievakje voor foutcode verwijderen. Zorg ervoor dat de connector van de auto-blip-kabelboom met de extra draad naar de ECU-connector (dat is uw auto-blip-connector) zich in de positie bevindt die wordt geactiveerd wanneer u terugschakelt. Als uw versnellingsschakelkoppeling op de sensor duwt wanneer u terugschakelt, zorg er dan voor dat de connector is aangesloten op de sensordraad voor push. U kunt ook uw sensorfunctie controleren aan de hand van deze videotest: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo
GEEN BLIPERCODE P062F
Ga naar de Diagnostics Code Manager in uw bestand en schakel het selectievakje uit dat bij die foutcode hoort. Heb je de connectoren en de sensor gecontroleerd?
bliper does not work codes ok sensor ok quickshifter ok
Wat waren de metingen die u van de multitester voor de sensor hebt gekregen?
Heb je de Auto-Blip-functie op het bestand ingeschakeld en die in de ECU geflitst?
Hoe zit het met de sensorconnectoren, hebt u gecontroleerd of uw Auto-Blip-connector van de kabelboom naar de juiste connector van de sensor leidt?
Onmogelijk om “Status: Fail: ongeldige ECU-afbeelding” te schrijven ???
Ik ben 9 uur geleden met dit probleem
Dat betekent dat u probeert in het verkeerde bestand te schrijven. Wat is uw ECU-onderdeelnummer? En welk bestand gebruik je?
Bestand BX4-8591A-00 ecu: idem Het is me gelukt om te schrijven maar bliper werkt niet Hier is de oosterse tijd, morgen volg ik je
We hebben het ECU-onderdeelnummer nodig. Mogelijk hebt u ook iets in het bestand gewijzigd dat niet werkt met welke wijzigingen aan de motorfiets zijn aangebracht.
Harnas R1 2015/2016 versus harnas R1 2017 Is het diagram hetzelfde? Is het alleen anders dan de ecu-terminal?
BX4-8591A-00 112600-5051 TBDFZ A
Hallo, het autoblip-harnas voor de 15-16 R1 is anders dan de 17 R1. Welk autoblipharnas heb je? Bedankt, Jason A.
Mijn fiets was 2015 nu is het 2017 Ik gebruik de kabel 2015 ontbreekt spanning op pin 12 ecu dat is het probleem
Ik moet de kabel aanpassen
De kabel van 2017 is te koop?
Dit zijn de details die we vanaf het begin moeten weten. Het helpt voorkomen dat u tijd verspilt door vragen te stellen om probleemgebieden te verkleinen. Ja, het auto-blip harnas voor de 2017 R1 is beschikbaar. Ga naar de R1-pagina 2015-2017 en wanneer u op de pagina Auto-Blip-kit klikt, toont het vervolgkeuzemenu een kit voor de 2017 R1 met harnas.
Harnes alleen is niet beschikbaar. Het was niet mijn bedoeling om het harnas apart te maken. Bedankt en sorry pd: ik ben $ 200 kwijt
We kunnen een factuur maken om een auto-blip harnas afzonderlijk te kopen als u een account bij ons hebt.
Ja, ik heb een account
Hoe koop ik het harnas?
We zullen een factuur maken en vervolgens ontvangt u een e-mail met een link zodat u deze kunt betalen via uw account op ftecu.com. Het wordt binnenkort verzonden.