AIM Solo 2 DL
hberessi@comcast.net
i R6
Har du några rekommenderade inställningar för att min AIM Solo 2 DL ska kunna ta emot data från min ECU? Jag har en 2017 R6 med ditt fulla tävlingspaket. När jag laddar ner mina data kommer de oberoende AIM-uppgifterna (t.ex. GPS, accelerometrar, etc.) tillbaka korrekt, men ECU-data kommer tillbaka som raka linjer, kvadratiska vågor eller någon annan icke-sensisk representation. Tack.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Ta reda på om detta kommer snart tillbaka till dig.
Hej Haim, aktiverade du FTECU: s utvidgade data i ECU? Har du laddat upp XC1 Can Config-filen till din Solo2 DL? Tack, Jason A.
Hej Jason, Ja. CAN-konfigurationen är "R1stream032617" (20170327_001836_009614.xc1) Tack. Haim
Haim, Den XC1-filen är förmodligen ditt problem. Låt mig skicka en till att försöka. Jag måste skicka det till dig eftersom jag inte kan koppla XC1 till detta forum. Tack, Jason A.
Hej Jason, ledsen för förseningen att komma tillbaka till dig. Den nya filen du skickade mig gjorde susen. Alla mina ECU-uppgifter visas nu. Jag var tvungen att ändra skalan på några av kanalerna i Race Studio för att få meningsfulla grafer, men allt verkar fungera bra. Tack. Jag uppskattar mycket hjälp. Haim
Haim, bra nyheter, glad att det fungerar för dig nu! Tack, Jason A.