AIM Solo 2 DL
hberessi@comcast.net
sisään R6
Onko sinulla suositeltuja asetuksia, jotta AIM Solo 2 DL voi vastaanottaa tietoja ECU-laitteelta? Minulla on vuoden 2017 R6 täydellisellä kilpailupaketilla. Kun lataan tietoni, riippumattomat AIM-tiedot (esim. GPS, kiihtyvyysmittarit jne.) Tulevat takaisin oikein, mutta ECU-tiedot tulevat takaisin suorina viivoina, neliöaaltoina tai jollain muulla ei-aistisella esityksellä. Kiitos.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Kun tiedät tämän, otamme sinuun yhteyttä pian.
Hei Haim, Otitko FTECU-laajennetut tiedot käyttöön ECU: ssa? Lähettikö XC1 Can Config-tiedoston Solo2 DL -laitteeseesi? Kiitos, Jason A.
Hei Jason, kyllä. CAN-kokoonpano on "R1stream032617" (20170327_001836_009614.xc1) Kiitos. Haim
Haim, XC1-tiedosto on todennäköisesti ongelmasi. Annan lähettää sinulle uuden kokeilla. Minun on lähetettävä se sinulle sähköpostitse, koska en voi liittää XC1: tä tähän foorumiin. Kiitos, Jason A.
Hei Jason, anteeksi viivästyminen palaamassa sinuun. Uusi tiedosto, jonka lähetit minulle, teki tempun. Kaikki ECU-tietoni näkyvät nyt. Minun piti muuttaa asteikkoa muutamalla Race Studion kanavalla saadaksesi tarkoituksenmukaisia kaavioita, mutta kaikki näyttää toimivan hyvin. Kiitos. Arvostan suuresti apua. Haim
Haim, upea uutinen, iloinen, että se toimii nyt! Kiitos, Jason A.