hej jag är ny i samhället
jluisleonlopez@hotmail.com
i ZX 636
Jag bot min ft ecu och på webbsidan sa att jag har en licens gratis och behöver registrera aktiveringskoden, men i min ruta kom ingen aktiveringskod. hur är det möjligt? någon kropp nu om det? tack
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Det finns ingen aktiveringskod för flashlicensen. När du säger att du köpte din "ft ecu", vad köpte du exakt?
Tack för ditt svar. Jag köpte en licens förra torsdagen men jag vet inte hur är proceduren hur lång tid tar det att komma fram? Vad skickar de? I orderstatus står det i rad. tack kent. hälsningar
Har du en av våra ECU-blixtpaket? Du har inte en USB Data Link-kabel registrerad i vårt system, så vi kan inte tilldela 3-pack flash-licenser du köpte.
Om jag har ecu flash kit, men bara ett instruktionskort samt kablarna kom i lådan men inget nummer att registrera. Om jag har USB-datakabeln. och sele för att ansluta i cd: n. Jag hoppas att du kan hjälpa mig. tack
Du måste skapa ett konto hos oss på webbplatsen på ftecu.com och sedan sätta in din USB Data Link-kabel i din dator för att länka den kabeln till ditt konto. Vi kan sedan tilldela licenser du köpte till ditt konto.
Jag har redan ett konto med dig, jag har redan satt in kabeln men jag vet inte hur jag ska koppla kabeln till kontot. Jag anslöt den och i aktiveringskoden satte jag in USB-kabelns nummer. Jag vet inte om det är ok?
Hämtade du programvaran Tuning Suite? Om så är fallet, öppna Tuning Suite och gå till Enhet> Skriv, och den kommer att fråga dig om du vill länka USB-datalänken till ditt konto.
Det behövs ingen aktiveringskod.
om jag redan laddar ner den och försöker gå till enheten och jag får ett oregistrerat enhetsfel men det tillåter mig inte att skriva till vicular
Det är inte ett fel, det frågar dig om du vill länka det till ditt konto. Du måste länka USB Data Link-kabeln till ditt konto innan du kan skriva något till någon ECU.
Gå till Användare> Uppdatera e-post Ange din e-postadress för ditt konto.
redo, jag gjorde det redan men det är fortfarande detsamma
Kan du byta språk till engelska och prova det igen? Allt detta som du visar borde inte hända.
ok jag säger dig vad det gör
Börja från början tack.
Jag avinstallerar programvaran och installerar igen, kanske det hjälper. berätta när du är klar
jag är klar men är densamma. samma problem
Gå igenom processen, berätta vad du gör från början.
Också ett foto av felmeddelandena
precis samma problem
Om du går till Användare> Uppdatera e-post, kan du skicka ett foto av felmeddelandet tack? Eller går det tillbaka till den här sidan?
Jag gjorde det ser bra ut
Nej förlåt. I Tuning Suite bredvid fliken Enhet ser du Användare. Klicka på det och sedan uppdatera e-post. Ange dina inloggningsuppgifter.
Jag gjorde det. och är samma problem.
Klickar du på "Logga in" efter att du har angett dina referenser i fönstret Uppdatera e-post? Do not click "Register".
äntligen gjorde jag det.! när du skickar min licens?
Din licens 3-pack har lagts till ditt konto, utöver det som medföljer ditt kit.
tack så mycket!!
👍️