Tukifoorumi

Jam 13s r6

ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User
sisään R6

Hei kaverit toivottavasti kaikki on hyvin. Olen salamannopeasti eu r6-ecua Yhdysvaltain kartalla ja poistanut liikkumattoman, täydellisen. kartta ihana. Olen onnistunut loppumaan erittäin arvaamaton tyhjäkäynti. Alkaa korkealta ja työskentelee alaspäin käyttölämpötilasta riippumatta. hieno, kun ajaa vain huolenaihe todella. kaikki neuvot hyväksytään suuresti. Terveisin Steve

Kommentit

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

Et ole tehnyt muita muutoksia kuin Yhdysvaltain tiedoston salama, kun käynnistyksenesto on poistettu käytöstä?

• ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

Anteeksi, sain. Hänellä on avoin putki, joten tuomin hänen pc3-karttaan. Aihe oli siellä, mutta en ajatellut paljon siitä. Tiedän, että hänellä on täysi Akropovic-järjestelmä, ja ongelma on edelleen olemassa. Luuletko, että pc3-kartta voi olla vastuullinen. Joutoton valvonnassa olevissa karttatiedoissa us-mallissa on kolme alakansiota, eli eu: lla on kaksi, tai päinvastoin. Yritin kopioida ja liittää eu-asetukset us-karttaan, mutta numerot eivät täsmää. Ehkä Celsius v Fahrenheit .. Terveisin Steve

Kaikki tekemäsi muutokset (erityisesti EU: n asetukset Yhdysvaltain tiedostossa) ovat varmasti syy ongelmaan. Ehdotan vilkkuvan modifioimatonta rajoittamatonta Yhdysvaltain karttaa ja aloittamalla sitten sieltä.

Kiitos vastauksestasi. Olen väläyttänyt kaluston yleisen kartan ja ongelma on korjattu. Olen sitten muokannut pc3-karttaa, jotta en muuta mitään alle 6k / min, ongelma ilmestyy uudelleen. Olen ladannut varastosuunnitelman uudelleen ja ongelma ratkaistu. Olen yrittänyt muuttaa polttoaineen v tps -karttoja vain yli 6k (koska yksittäisiä karttoja ei ole pc3-tuonti) ja ongelma ilmenee uudelleen ..? Muuttuuko kartta kartan kautta v polttoaine jopa 10% polttoaineeksi, suosittelisitko tätä? Terveisin Steve

Kuinka paljon muutit TPS vs RPM -karttoja? Teetkö sen prosentuaalisesti vai vain numeerisesti? On täysin mahdollista, että muutokset yli 6000 rpm ovat aivan liian korkeat, ja saat polttoainejäämiä, jotka aiheuttavat väliaikaisesti korkean joutokäynnin. Emme suosittele muutoksia MAP vs RPM -taulukoihin, koska mukana on paljon muuttujia.

Voitko lähettää meille tiedostosi osoitteeseen sales@ftecu.com.

Viime yönä sähköpostitse lähetetyt tiedostot, katso ja kerro mitä ajattelet. Terveisin Steve

Saimme heidät kiitos, kestää muutama päivä, ennen kuin voimme katsoa niitä.

Ei hätää, vain tarkistaa. Terveisin Steve

Vain lukemalla vastauksesi uudelleen Kent, vaihtamalla vain tps polttoaineen numeerista, ehkä 5-10 yksikköä. Terveisin Steve

muokattu August 2019

Kun tarkastelet tiedostoa, lämpenemis- / peruskäyttökartallasi on numeroita, joilla ei ole mitään järkeä. Ne ovat numeerisesti täysin kaavioiden ulkopuolella. Numeroiden tulisi edustaa sytytyksen etenemistä suhteessa moottorin jäähdytysnesteen lämpötilaan, ja vaikka 13 on perusnumero täydessä käyttölämpötilaan saakka, jotkut sinun on kolminumeroita. Etkö ole varma mitä ehdottaa muuta kuin sen tarkistamista, siirretäänkö numerot varastotiedostosta tiedostoonsi, onko siitä apua. Tämä on ongelma PC-tuontijärjestelmän käytössä, koska kaikki PC-tiedostoista tulevat ongelmat siirretään itse FTECU-tiedostoon ja aiheuttavat enemmän ongelmia.

Kiitos ystävällisesti herra, yritän tätä tänään. Terveisin Steve

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.