Käynnistä Control Ei toimi
pejman234@yahoo.com
sisään GSXR 1000
Yritän ottaa käyttöön käynnistysohjauksen 17 GSXR1000 ABS: ssä ilman onnea! Olen jo ottanut käyttöön R-mallin ominaisuudet. QS ja AB-valikko lisätään ja toimivat hyvin, mutta kun pidät sytytyspainiketta, TC vaihtuu arvoon 1 ja sitten mitään ei tapahdu. Näen, että on olemassa myös erillinen valikko QS: lle ja käynnistää ohjelmiston hallinta, mutta sitä kehotettiin olemaan käyttämättä, koska ohjelmisto ei pysty lataamaan sitä oikein. Mikä on ratkaisu käynnistää ohjauksen asianmukaisesti muilla kuin R-malleilla?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
se ei näytä laukaisun ohjainta kojetaulussa, mutta yleensä jos pysyt
Mikä tiedosto vilkkui ja mikä on pyöräsi ECU-osanumero?
Minulla on sama asia! Onko mitään aavistustakaan miksi? Minulla on ECU # 32920-17K62 (USA) ja ladannut salaman kyseiselle ECU: lle rajoittamaton.
Hei, tietojemme mukaan se on kuin Maxime sanoi. Viiva ei ehkä näytä LC aktiivista, mutta sen tulisi silti toimia normaalisti. Kiitos, Jason A.
Jason, joka on väärä syy, koska olen yrittänyt, ja se ei toimi. Kaverillani on vuoden 2017 GSXR100R ja olen käyttänyt hänen LC: tä aikaisemmin, ja hänen työstään on hyvin suuri ero verrattuna omaan, ja muut pyörät kuin vuosi ovat pyöriä ovat identtisiä.
Hei, sanot siis, että LC toimii, mutta ei ole sama kuin ystäväsi R-mallipyörä. Mikä on erilaista? Kiitos, Jason A.
Ei, minä sanon, että minuni ei toimi lainkaan, olen vain iloinen siitä, etten ole aloittelija, muuten viisas, se olisi saattanut olla aivan erilainen.