Probleem met de manier waarop de licenties werken wanneer het schrijven mislukt

Ik heb een probleem. Ik gebruik het juiste bestand voor de ECU van de motor. De verbindingen zijn allemaal in orde, ze zijn allemaal meerdere keren getest. Maar het probleem is dat hij bij 58% schrijft en dan mislukt. Als ik dan weer ga programmeren, vraagt hij me om de licentie opnieuw aan te vragen, en dat deed hij meerdere keren voordat hij aangaf dat ik een nieuwe licentie nodig had. Ik moest mijn machine meerdere keren resetten en was gedwongen een nieuwe licentie te kopen voordat ik hem een volledige schrijfbewerking kon laten uitvoeren. Meerdere herstarts en ik was gedwongen een nieuwe licentie te kopen. Dat is NIET GOED GENOEG. Ik had de hele tijd een datalogger aangesloten die de schrijfpogingen in de gaten hield. Er was GEEN verbindingsverlies, maar het mislukte steeds bij 58%.
You. Dit moeten we oplossen, zodat dit soort dingen niet meer gebeuren. Zet er een verdomde dongle op of zoiets, KIJK naar al die fouten die mensen hebben en je wordt GEDWONGEN om een extra licentie te kopen, want elke keer dat je probeert te schrijven en het mislukt, is er een nieuwe licentie nodig. Er zijn problemen met jullie software, jongens.
Comments
Het kunnen ook andere dingen zijn, zoals dat ik meerdere keren de poorten op de machine heb verwisseld om de schrijfbewerking uit te voeren op alles wat ik had geladen... Ik heb de drivers bijgewerkt, maar er verscheen een foutmelding zonder antwoord van de ECU en de melding 'opnieuw proberen'. Het zou echter ook een gebruikersfout kunnen zijn, of Windows, omdat het Windows is. BitDefender heeft dit echter ook sterk gemarkeerd, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik alles heb geïsoleerd en de geavanceerde bedreigingsdetectie heb uitgeschakeld. Dus ik sluit die mogelijkheden ook niet uit, vooral niet als ik de problemen lees die mensen hebben.