Kawasaki Z650 RS (2023)

Hej! Jag har precis köpt ett blinkerspaket för motorcykeln som borde vara kompatibelt med min Kawasaki Z650 RS (2023): https://www.sportbiketrackgear.com/flashtune-kawasaki-z650-18-23-ecu-type-4-bike-side-tune-kit/ Men nu, efter att jag registrerat den här på FTECU, ser jag inte den här motorcykeln någonstans!! Jag har laddat ner några installationsinstruktioner, men är inte säker på om någon av dem är korrekta (har bara en nedladdningslicens kvar så jag vill inte gissa/försöka mer!!) Stöds min motorcykel nu, eller har jag blivit lurad av www.sportbiketrackgear.com? På lådan står det 1500-FT-FTDL4 FlashTune ECU Typ 4 + en lista över motorcyklar (bland dem Z650), och på själva kabelhärvan står det BSHA4 (och ett serienummer). Om Z650 2023 (och Z650 RS, som borde vara samma) stöds, vilka instruktioner ska jag ladda ner? Tack på förhand! /Tobias, Sverige
kommentarer
Okej, så jag tog bort tanken och grävde fram min ECU - den har artikelnummer "21175-1611" vilket inte verkar stöds. Antar att jag är körd 😕 Eller finns det någon chans att den här ECU:n kommer att stödjas i framtiden? Den har också typ-16-kontakt (vilket verkar ganska knepigt att installera kabelhärvan på)