Helpforum

Kawasaki Z650 RS (2023)

tob.lind@gmail.comtob.lind@gmail.com Berichten: 3Verified User

Hallo! Ik heb zojuist een knipperlichtset voor op de motor gekocht die compatibel zou moeten zijn met mijn Kawasaki Z650 RS (2023): https://www.sportbiketrackgear.com/flashtune-kawasaki-z650-18-23-ecu-type-4-bike-side-tune-kit/. Maar nu, na registratie hier op FTECU, zie ik deze motor nergens!! Ik heb een paar installatie-instructies gedownload, maar weet niet zeker of ze allemaal correct zijn (ik heb nog maar één downloadlicentie over, dus ik wil niet meer gokken/proberen!!). Wordt mijn motor nu ondersteund, of ben ik voor de gek gehouden door www.sportbiketrackgear.com? Op de doos staat 1500-FT-FTDL4 FlashTune ECU Type 4 + een lijst met motoren (waaronder de Z650), en op de kabelboom zelf staat BSHA4 (en een serienummer). Als Z650 2023 (en Z650 RS, wat hetzelfde zou moeten zijn) wordt ondersteund, welke instructies moet ik dan downloaden? Alvast bedankt! /Tobias, Zweden

Comments

• tob.lind@gmail.comtob.lind@gmail.com Berichten: 3Verified User

Oké, ik heb de tank verwijderd en mijn ECU eruit gehaald - het is onderdeelnummer "21175-1611" en dat lijkt niet ondersteund te worden. Ik zit dus in de problemen, 😕. Of is er een kans dat deze ECU in de toekomst wel ondersteund wordt? Hij heeft ook een type-16 connector (wat nogal lastig lijkt om de kabelboom op te installeren).

Meld je aan of registreer je om te reageren.