Supportforum

ftecu laddar inte ner uppdatering eller nyinstallation från webbplatsen

chrisbartlett90a@gmail.comchrisbartlett90a@gmail.com Inlägg: 2Verified User

jag har använt ft framgångsrikt förra året och försökte igen nyligen men programvaran sa att det behövs för att uppdatera vilket jag försökte men stannade precis vid 99% och nu startar programmet inte ens jag har avinstallerat och försökt ladda ner senaste versionen från webbplatsen men när jag öppnar setup.exe händer ingenting jag har försökt stänga av Windows Defender och all säkerhet men fortfarande inget några idéer?

kommentarer

• logan@ftecu.comlogan@ftecu.com Inlägg: 18Staff User

Det finns inget virus med vår programvara men ditt antivirus flaggar det som ett. Här är några saker som kan hjälpa men det finns olika antivirusskydd på olika datorer. *Om programvaran inte öppnas finns det ett problem med Microsoft Defender - Du kommer att vilja lägga till vår programvara som ett undantag. Om du någon gång får en uppmaning eller ser något att "markera som säkert", "kör ändå", "Tillåt" eller "behåll" för vår programvara, se till att göra det. *Att köra programvaran i en virtuell maskin fungerar också

• chrisbartlett90a@gmail.comchrisbartlett90a@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Jag har försökt ovanstående steg men utan framgång. Jag har laddat ner installationsfilen men när den öppnas visar den att det söker efter installationspaket och kontrollerar servern och sedan försvinner förloppsindikatorn

Logga in eller registrera dig för att kommentera.