Tukifoorumi

Käynnistyksen ohjausohje

Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Viestejä: 4Verified User

Minulla on vuoden 2018 gsxr1000, jonka flash-kuvan 32920-17K40 (cal) ei ole rajoitettu kokeiltuani useimpia ftecun rajoittamattomia kuvia. Muut flash-tiedostot johtivat siihen, että pyörä ei käynnisty tai käynnistysohjaus ei ota käyttöön. Tehtaan ecun osanumero on 17k82 (us). Ymmärrän, että mikä tahansa eurooppalainen p# ei toimi käynnistyksenestolaitteen takia, mutta yhdysvaltalaiset versiot eivät myöskään toimi. Ainoa mitä olen tehnyt pyörälle, on poistanut pakoperhoset kissanpoiston ja suorituskykyisen ilmanpuhdistimen. Tässä on luettelo ongelmista, joissa moottorin merkkivalo #1 jää palamaan c44- ja c70-koodien kanssa #2 ei voi säätää l/c-käynnistyskierroslukua. Muutan sen arvoon 8 000, se vilkkuu edelleen 10 000:ssa #3 käynnistys pysyy aktiivisena 3. päivään asti vaihde #4 ramppi ylös ei ole ollenkaan hauskaa, vaikka luistonesto on pois päältä, se toimii kuin se olisi päällä 3. hyppäämällä kovaa 10 000 rpm:stä 14 500 rpm:iin, kun menen 4:lle, se palaa normaaliin toimintaan # 5 millä tahansa kierrosluvulla röyhtäile kaasua ja vaihda vaihteita ja palaa normaalille kaasulle, se välähtää, joten saan seuraavan sekvenssin. Kaasulla/pois kaasulla/vaihteella (ei kytkintä)/kaasulla/vilkulla/takaisin normaalilla vaihtamisella ilman röyhtäilevää kaasua on sama tulos #6, kun hidastan vauhtia ja siirryn 0%-kaasusta 1-2-3%-kaasuun, se alkaa kiemurtelemaan tai änkyttämään puutteen vuoksi parempia sanoja kuvaamaan sitä. Jos pyöritän kaasua 5-10-15-50-100%, se toimii hyvin. Olen yrittänyt lisätä polttoainetta ja ottaa polttoainetta pois sieltä, missä tämä kantama on polttoainekartoissa, mutta saan vain joko napakan kaasun ja laihaa tai hidasta ja rikasta. Asetukseni ovat: Ajonesto. poista rajoittamaton kartoitus käytöstä. Ota R-toiminnot käyttöön. Ota Temps käyttöön. 195-205 Vaimennus. Ota pakokaasun perhonen käyttöön. Poista Pare-venttiili käytöstä. Poista Evap käytöstä. Poista avain käytöstä. Ota O2 käyttöön. Poista kierrosrajoitukset käytöstä. 14 250 Deselin polttoainekatkos. Poista käytöstä Aion ladata kuvia ja videoita kuka tahansa, auttakaa olen vaihtanut tulpat hohtokamerat puristustarkistus vaihdettu suuttimet ched iat anturi puhdistettu kaasuläppä perhoset tarkistettu polttoaineliitäntä vaihdettu polttoaine tarkistettu pumppu ja edelleen sama. Seuraava vaihe kattava katalyytti ja vaahtokarkkipaisti lol

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.