Helpforum

GRAVES CAT VERWIJDER BESTAND WAARDOOR DE FIETS NIET KAN STARTEN

JJR@JFSMITH.COMJJR@JFSMITH.COM Berichten: 3Verified User
bewerkt May 20 in R1

Ik heb het Graves Cat Delete-bestand voor mijn R1S uit 2016 gedownload van de FTECU-bestandsbeheerder, en vervolgens heb ik het via het fietsharnas naar de fiets geüpload. De fiets draaide snel om, maar vuurde niet. Batterij opgeladen, verschillende sleutelcycli doorlopen...geen geluk. Het lijkt erop dat de brandstof wordt afgesloten. Bestand opnieuw geladen en de fiets start meteen. Vanmorgen met Graves gebeld en kreeg te horen dat ze "duizenden van deze programma's hebben verkocht en geen problemen hebben ondervonden". De vertegenwoordiger van de klantenservice was super grondig en behulpzaam... leidde me door een protocol van het loskoppelen van de batterij, het leegmaken van de stroom van de ECU, het aansluiten van de batterij, het opnieuw flashen met het Graves-flashbestand, het doorlopen van verschillende sleutelcycli zonder te proberen te starten... en vervolgens geprobeerd te starten . Opnieuw geen brand terwijl het Graves-programma geladen was. De vertegenwoordiger van Graves zei dat ik terug moest bellen als zijn protocol niet werkte, en dat zal ik doen, maar ze zijn nu die dag gesloten. Ik vraag me af of ik het vanavond kan oplossen, aangezien ik niet bij de fiets kan zijn als ik tijd heb om Graves te bellen. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Heeft u nog andere ideeën dan "laad alstublieft het voorraadprogramma"? Ik heb een gloednieuwe Graves Cat Delete-pijp en geluiddemper, zonder O2-sensoren, dus ik moet de ECU dienovereenkomstig opnieuw toewijzen. Bedankt voor alle hulp die u biedt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.