Een EU-fiets flashen naar de Amerikaanse versie - Problemen met pin-out en licentie
Hallo jongens, ik heb geprobeerd mijn 636e (EU-model) uit 2013 te flashen naar de Amerikaanse versie, zodat ik de contactsleutel enz. kon verwijderen. Maar na het knipperen liep de motor niet goed, bleef helemaal niet stationair draaien en miste veel, dus ik neem aan dat de pin-out voor de EU-versie anders is dan de Amerikaanse versie? Is er een mogelijkheid dat er een optie is voor "EU Harness" voor de Kawa zoals op de R6-kaarten? Of kunt u mij vertellen welke pinnen ik in het harnas moet veranderen om de Amerikaanse versie te laten werken? Daarna heb ik de flitser teruggezet naar de EU-versie, maar sindsdien geeft het programma soms foutmeldingen dat de ECU niet op mijn account is geregistreerd. Na het herstarten van het programma werkt het weer. Is er een manier om dat op te lossen? Bij voorbaat dank, Jan
Comments
Dit zijn slechts de meest voorkomende problemen waarom iemand om een licentie wordt gevraagd.
Ik denk dat het punt 4 is, dat is het probleem. Mijn ECU kreeg het serienummer 21175-0811(EU). Ik heb geprobeerd de 21175-0810 (VS) erop te flashen om de startonderbreker te verwijderen, maar de motor wilde daarna niet meer starten. Dus ik heb de ECU teruggeflasht naar 0811(EU), maar sindsdien krijg ik licentiefouten. Is het mogelijk om de licentie op de een of andere manier opnieuw in te stellen om van deze fout af te komen?
opgelost.