Supportforum

Supportfönster för att definiera nya ECU:er

todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

I allmänhet är supportfönstret för att definiera nya filer för ECU:er 10 år, så om din ECU är över 10 år gammal kommer FoU inte att stödja att definiera nya filer för den. Befintliga definierade filer i programvarans filhanterare kommer att fortsätta att stödjas, vi accepterar bara inte skickade i ecu för definition. Självklart hanterar vi undantag om din cykel är en extremt populär modell osv.

kommentarer

  • michele.masters70@gmail.commichele.masters70@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Hej jag har köpt bänkprogrammeringssatsen till en 16 modell yxz1000r , kan du berätta för mig vilken adaptersele som behövs för att göra på bilreflash eller behöver du ta ett komplett kit igen , det ser ut som på din hemsida att det finns en men inte säker på vilken det är, kan du ge mig delnumret på den rätta som behövs

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Det finns två kit tillgängliga, en för bränsleinsprutning och en för transmissionen. Cykelns sidoselar på platsen är som följer, 4pin typ 1 är för bränsleinsprutningsstyrenheten och 4pin typ 8 är för transmissions mcu.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.