Helpforum

XSR700 Problemen met de fietszijde ECU-verbinding en kunnen geen instructies downloaden

robertrynd@gmail.comrobertrynd@gmail.com Berichten: 18Verified User

Bike side harnas installeren - Harnas 9 voor 2018 XSR700 Ik vond wat ik denk dat de pinouts van Jakethegardensnakes video (FZ07) zijn. Het harnas geïnstalleerd. Ik heb geverifieerd dat de grond goed is - een bout die rechtstreeks op het chassis ligt en goed uitzoomt bij het inchecken met de terugkeer van een bochtaanwijzer. Het komt op de plaats waar het de ECU flitst. Er staat in verbonden. Na een paar seconden verandert de verbinding dan ... verliest dan de verbinding. De logboeken worden op de server opgeslagen. De enige keer dat het iets anders deed, was toen de aarde werd losgekoppeld. maar nog steeds mislukt. Ik heb 3 verschillende chassisgrondlocaties geprobeerd, evenals een directe lijn rechtstreeks naar het negatieve van de batterij. Ik heb de software vandaag gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd om 2:30 oostelijke tijd en probeerde het opnieuw, hetzelfde probleem. gebruikte pennen zijn 6,13,22. Zou fijn zijn als ik de instructies kon downloaden. Wat denk jij? Is het harnas niet goed aangesloten? Bedankt, Rob

Comments

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Start de software opnieuw op en start de computer opnieuw op. Ik zal je de installatie-instructies voor het harnas mailen. Bedankt, Kento

• robertrynd@gmail.comrobertrynd@gmail.com Berichten: 18Verified User

Hallo Kento, instructies ontvangen, bedankt! Alles is goed aangesloten, maar het werkt nog steeds niet. Ik heb gecontroleerd of alle pinnen volledig zijn geplaatst en het harnas is op zijn plaats vergrendeld. Het komt op de schrijfprompt terecht en zegt verbonden, dan zegt verbinden ... daarna mislukt. Ik heb het programma volledig opnieuw verwijderd. opgestart. Geïnstalleerd. opgestart. Nog steeds mislukt. Aan de andere kant van het harnas is het zwart (A), rood (F), oranje (E), geel (D). Nog andere ideeën? Bedankt, Rob

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

U zou tijdens het schrijfproces een spanningsprobleem kunnen hebben. Hoe is de toestand van uw batterij?

Het is goed. De fiets is minder dan een jaar oud.

Eindigde dat de gele draad niet volledig in het harnas zat. Ik heb een pin gebruikt om hem op zijn plaats te duwen. Hoe dan ook, het was verbonden en flitste. Bedankt voor de steun!

Meld je aan of registreer je om te reageren.