Problem med anslutning till Bike-Side sele
ad.excellere@verizon.net
Hej, 2017 ZX-6R, modifierade den svarta kontakten på ECU:n med 3 stift och har bra jord. Innan jag försökte skriva försökte jag läsa ECU:n. Jag får några meddelanden som går förbi i botten (status) i dialogrutan Läs ECU, och den misslyckas sedan vid läsning, och frågar om jag har kabelnätet anslutet eller tändningsnyckeln PÅ. Jag klickar för att indikera att den är på, den försöker igen, misslyckas och skickar en systemdialogruta (en jag inte kan dölja) som säger att den misslyckades. Jag försöker med hjälpmenyn Interface Test. Med nyckel AV:
och med nyckel PÅ:
Någon idé? Det är en kunglig PITA att dra i ECU-kontakten.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
NM - Orange vajer sitter inte helt. Fast.
Kul att du fixade det.
Hej, förlåt att jag kapar ditt inlägg, och administratörer får gärna radera min kommentar om inte på rätt ställe. Hur i hela friden tog du bort stödplattan på ECU:ns svarta kontakt?, jag kan bara inte ta bort jävla grejen och jag känner att jag gör något fel eller något som saknas, om du kan peka mig till höger riktning skulle vara mycket uppskattat.
Har du tittat på installationsdokumenten för din cykelsele?
ja, det finns bara en bild som inte säger så mycket, Suzuki-instruktionerna är så mycket bättre, de har dock olika anslutningar
problem löst.