Problemen bij het verbinden met Bike-Side-harnas
ad.excellere@verizon.net
Hallo, 2017 ZX-6R, de zwarte connector op de ECU aangepast met 3 pinnen en goede massa. Voordat ik probeerde te schrijven, probeerde ik de voorraad-ECU te lezen. Ik krijg een paar berichten voorbij onderaan (status) van het Read ECU-dialoogvenster, en het mislukt dan bij Read, met de vraag of ik een harnas heb aangesloten of de contactsleutel AAN heb. Ik klik erop om aan te geven dat het is ingeschakeld, het probeert het opnieuw, mislukt en geeft een systeemdialoog (een die ik niet kan verbergen) waarin staat dat het is mislukt. Ik probeer het Help-menu Interfacetest. Met sleutel UIT:
en met sleutel AAN:
Enig idee? Het is koninklijke PITA om aan de ECU-connector te trekken.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
NM - Oranje draad zit niet goed vast. Vast.
Fijn dat je het hebt opgelost.
Hallo, sorry dat ik je bericht heb gekaapt, en beheerders voelen zich vrij om mijn reactie te wissen als deze niet op de juiste plaats staat. Hoe heb je in hemelsnaam de achterplaat op de zwarte connector van de ECU verwijderd? Ik kan het verdomde ding gewoon niet verwijderen en ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe of dat er iets ontbreekt, als je me op het goede kunt wijzen richting zou zeer gewaardeerd worden.
Heeft u de installatiedocumenten van uw fietszijharnas bekeken?
ja, er is maar één afbeelding die niet veel zegt, de Suzuki-instructies zijn zoveel beter, ze hebben echter een andere connector
Probleem opgelost.