ActiveTune vuoden 2017 FZ10 (US) 10 vs 11 -kartalle
 matt.florea@gmail.com            

matt.florea@gmail.com            

Olin kirjoittanut toiseen säiettä aktiiviselle virityksellä, että minulla oli pelätty lambda-laitteisto-ongelma. Minulla on 2 moottoripyörää, joten pystyin tekemään testejä ja selvittämään ongelman. 15 R1m:ssäni on toimiva aktiivinen virityssarja, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa. Minun 17 FZ10:ni odotin jatkuvasti lambda-laitteisto-ongelmaa. ECUni FZ:lleni sanoo, että se on malli B67-8591A-11. Yritin kaikin mahdollisin keinoin käyttää karttaa -11 eculle ja aktiivinen sävel ei koskaan toiminut. Uteliaisuudesta latasin siihen -10 hautakartan ja se alkoi toimia heti. Pyöräni juoksee ja ajaa ilman ongelmia -10-kartan kanssa. Onko mitään syytä, etten jätä -10 karttaa -11 ecuun? Ilmeisesti näiden välillä on täytynyt olla hyvin pieniä muutoksia, koska pyöräni ei välitä kummalla se on käynnissä. 2017 FZ10 - B67-8591A-10(US) 2017 FZ10 - B67-8591A-11 (US)

Suomalainen
Suomalainen Englanti
Englanti arabialainen
arabialainen Kiinalainen
Kiinalainen Hollannin kieli
Hollannin kieli Ranskan kieli
Ranskan kieli Saksan kieli
Saksan kieli heprealainen
heprealainen hindi
hindi italialainen
italialainen japanilainen
japanilainen Korealainen
Korealainen Kiillottaa
Kiillottaa Portugalin kieli
Portugalin kieli Venäjän kieli
Venäjän kieli Espanja
Espanja Ruotsin kieli
Ruotsin kieli
Kommentit
Pieniä muutoksia tapahtuu, kun osanumeron viimeinen to on eri. Useimmilla Yamaha ECU:illa niin kauan kuin etuliite (B67) on sama, ne voivat toimia hyvin. Jos se toimii ja moottorin tarkistusvaloa ei pala, olet kunnossa.