Fz09 2015 2DR-8591A-40(EU) VOORRAAD draait op 2 cilinders
MT092015
in FZ / MT 09
Hallo, om de een of andere reden zorgt deze kaart ervoor dat mijn fiets alleen op 2 cilinders loopt in plaats van op 3. Is er een oplossing? Oudere kaarten werken, maar ze hebben niet de mogelijkheid om fouten te herstellen...
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Wat extra informatie, de motor loopt prima op de 00-01-10 voorraad en onbeperkte kaarten van dezelfde extensie maar op de 40 loopt hij alleen op 2 cilinders. Cilinder 3 ontsteking defect fout.
Nog meer informatie en wat ik al heb gedaan. Goal: Het belangrijkste doel hiervan is om van de CEL af te komen, wat in mijn land een grote no-no is omdat er een controle op fietsen is voordat ze worden verkocht, en ik kan de fiets niet verkopen zonder eerst van de CEL af te komen. Things I've already done: Dus wat ik heb gedaan is dat ik terugga naar voorraad 2DR-8591A-00(EU) VOORRAAD en mijn originele ECU-afbeelding. In beide ECU-afbeeldingen is echter geen diagnostische optie beschikbaar, maar de motor loopt probleemloos op alle 3 de cilinders, maar met een motorfoutcode 16 (wat een TPS-sensor is). Is er een mogelijkheid om 2DR-8591A-40(EU) STOCK aan te passen en dezelfde waarden van 2DR-8591A-00/01/10(EU) STOCK eraan toe te voegen zodat de motor weer op 3 cilinders loopt, met toegevoegde diagnostiek? Hulp wordt op prijs gesteld! @kento_ftecu @jason@ftecu.com @mike@ftecu.com
Hallo. Knippert u uw ECU op de bank?