flash-sävelmä
Hei, Mietin vain, voitko flash-virittää oman ECU-numerosi eri ECU-numerolla tiedostonhallinnasta. ECU-numeroni on 21175-1187 ja toinen ecu on 21175-1194. ECU-numero on samasta merkistä ja mallista. Ainoa syy, miksi pyydän on 1194 ECU:lle, tähän numeroon on lisätty joitain ECU-asetuksia, kuten Decelin polttoainekatkos ja varaston O2,USB/ECT-virhe, ja siinä on myös PC-polttoaineen trimmaus. Minun ECU:ssani ei ole tätä tavaraa ECU-asetuksissa. Lähetin sähköpostia Chris Gardellille viime viikolla ja hän kertoi minulle viettäneensä jonkin aikaa mallissani ja lisännyt Decelin polttoaineleikkauksen, varaston O2:n jne.. Kun otin ECU-numeroni myöhemmin samana päivänä, ECU-numeroni virityspaketissa näytti edelleen siltä. sama kuin ennenkin. Mitään ei ollut muutettu, paitsi että 21175-1194 ecussa oli asioita, jotka Chris sanoi lisäsensä olevan kyseisessä ecunumerossa. Jos joku Flash tunesta voisi lisätä nuo ominaisuudet ECU:hun, kaikki olisi hyvä. Siksi esitin tämän kysymyksen. Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. Kiitos
Kommentit
Hei Richard, Molemmat ecut ovat samassa ryhmässä, joten molemmat kartat toimivat. Mike
Kiitos Mike.
Minulla on myös 1187 ecua. Tämän luettuani päätin käyttää pyörääni rajoittamattomalla 1194-virityksellä, koska sain täyden pakojärjestelmän. Poistin myös hidastuksen polttoaineleikkauksen, mutta nyt minulla on moottorin valo "EVAP-järjestelmän tyhjennysventtiilin "a" -piirille. yritti tyhjentää useita kertoja ja se palaa heti. onko näiden kahden ecu-numeron välillä jotain eroa päästöjärjestelmissä? vai kun sammutan decelin polttoaineleikkauksen, saa päästökoodin näkyviin? Tiedän, etten irrottanut sitä solenoidia. Kiitos
Hei, tein saman ja check engine -valo syttyi. Tein pyöräni takaisin 1187 ECU:lla, sitten tein 3 ajojaksoa tyhjentääkseni moottorin tarkistusvalon. Se toimi! Se mitä tein silloin, oli virityspaketin lataus sekä 1187 että 1194 ecua. Sitten käytin 1194 ecua ja toin Power Commander -kartan. Sitten kopioin TPS:n ja RPM:n kartan 1194 ecusta ja liitin sen sitten 1187 ecuun TPS & RPM. Kaikki toimi, eikä moottorin tarkistusvaloa ollut. Toivottavasti tämä toimii sinulle. Turvallista ratsastusta!