Ei vastausta ecusta
donnymeronek12@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Minulla on 2021 mt07 ja kun yritän vilkkua sen jälkeen, kun olen käynyt läpi näytöllä näkyvät näppäimen päälle kytkemisen ja johtosarjan kytkemisen jne., saan ei vastausta -virheen. Luettuani toisen keskustelun tarkistan johtojen jännitteen. Minulla on 5 V keltaisesta maahan, 5 V oranssista maahan, mutta 0 V punaisesta maahan. Tarkistan sitten jatkuvuuden ecu-pistokkeesta johtosarjan toiseen päähän ja minulla on hyvä jatkuvuus. Punainen johto on oikeassa nastassa, koska olen tarkistanut useita kertoja. En tiedä mitä tehdä täältä.
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Onnistuiko?
Hei, Yleensä kun saat ei vastausta -ongelman, se johtuu laitteistoyhteysongelmasta tai virheellisestä menettelystä. Oletko suorittanut 6-napaisten pyörän sivuvaljaiden testin ja hypännyt liittimiin? Voitko myös kuvailla vaiheita, joita teet, kun yrität kirjoittaa ECU:ta? Terveisin, Octavio
Hei, olen parhaillaan törmännyt siihen, mikä kuulostaa täsmälleen samalta ongelmalta. Sama virheilmoitus, samat jänniteongelmat johtimissa (R:0v, O:5v, Y:5v) 4-nastaisen pyörän sivuvaljaiden testin suorittamisen jälkeen. Tarkastettuani useita uudelleen, en löydä ongelmia johtojen sijoittelussa tai löysissä liitännöissä. Onko päivityksiä tai ehdotuksia tähän ongelmaan?
Hei, j.nelson Uskon, että sinua autetaan tällä hetkellä. Myös MT07:lle se on 6-nastainen johtosarjatesti. 6-Pin-tarra viittaa johtosarjan liittimen onteloihin. He eivät välttämättä ole asuttuja. Terveiset