Helpforum

2015 Yamaha FZ07 Geen reactie van ECU

william.sweetman@gmail.comwilliam.sweetman@gmail.com Berichten: 1Verified User

Mijn oorspronkelijke bericht is verdwenen, dus ik post het nog een keer. Op zoek naar suggesties om ervoor te zorgen dat de draden correct in het harnas worden gestoken en correct worden aangesloten. Ik heb de oranje draad nu al ongeveer 6 keer opnieuw geplaatst en hij wordt nog steeds niet herkend. Ik ben bezorgd over het verwijderen en het te vaak inbrengen. Onder de "Help - Test Interface" krijg ik "2" met de sleutel uit en "6" met de sleutel aan. Ik zal enkele afbeeldingen bijvoegen, zodat u de uitlijning van de oranje draad kunt zien en kunt zien dat deze volledig in het harnas is gestoken. maar wordt nog steeds niet herkend. De eerste afbeelding is een oranje draad net voor het inbrengen, waarbij de inkeping naar voren is gericht.

Tweede afbeelding is oranje draad volledig ingebracht.

Schrijfapparaat Status: ECU aan het controleren.... ECU-kabelboom of sleutel AAN Status: EDU-ID aanvragen... Geen geregistreerde EDU gevonden Wilt u licentie xxxxx aan deze ECU toewijzen? Status: Schrijven van gegevens voorbereiden... Ontkoppel ECU-kabelboom van sleutel uit Sluit ECU-kabelboom of sleutel AAN Status: ECU wordt geïnitialiseerd Status: Geen reactie Schrijfpoging mislukt. Probeer de Help opnieuw - Testinterface. Negeer de gekleurde stippen; kijk maar naar het nummer in de "()" Met de sleutel uit moet het nummer eindigen op "0" Met de sleutel aan moet het nummer eindigen op "6"

Meld je aan of registreer je om te reageren.