Helpforum

Ontsteking tuning

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User
bewerkt September 2021 in R1

Hallo, ik wil het snatchy gaspedaal op mijn 2017 R1 uitschakelen. Ik heb veel geëxperimenteerd met de activetune-doel-AFR's en heb een mooie goede plek gevonden. Ik heb echter nog steeds moeite met het gebied van 4000 toeren. Ik zat te denken om het ontstekingstijdstip te gebruiken om te helpen, zal het vooruitgaan van de ontsteking rond dit gebied helpen? Ik overwoog ook om ontstekingsveranderingen te proberen met de FTECU AFR-doelen, om te zien hoe dat werkt, aangezien die kaart in het verleden goed aanvoelde. Is de AFR tafel ontwikkeld op een dyno en is deze geschikt voor een de cat uitlaat en K&N luchtfilter? Bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er zijn veel dingen die je kunt aanpassen om hierbij te helpen. Uiteraard wilt u er zeker van zijn dat u TPS en MAP tankt. Ik zou ook willen voorstellen om naar uw ETV-basiskaarten te kijken, misschien kunt u daar een paar gebieden gladstrijken om u te helpen met uw huidige probleem. Je kunt met Ignition spelen, maar ik denk dat je je goed kunt aanpassen in de tank- en ETV-kaarten. Alles wordt bovendien op de dyno ontwikkeld en/of getest op het circuit. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.