Laden ... VOOR ALTIJD !!!!!!!!!
jt.417@yahoo.com
in Bug Reports
Ik heb al je berichten gelezen ... Alles gedaan wat je hebt voorgesteld ... Maar ik kan de tuning-suite niet openen ... Ik probeer het te downloaden en er staat alleen maar aan het laden ... Ik heb het verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, mijn computer opnieuw opgestart, klaar het allemaal ... maar niets dat ik heb gedaan werkt ... Ik kan de tuning suite niet laden ... Ik kan de tuning sweet gebruiken ... Help alstublieft
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Schakel alle antivirussoftware op de computer uit, verwijder de bestaande Tuning Suite, download deze opnieuw en probeer het opnieuw. Als het vastlopen aanhoudt, verwijder dan de installatie en probeer te downloaden vanaf een andere locatie (IP-adres).
Ik heb alles geprobeerd dat jullie hebben aanbevolen, zelfs om de antivirus uit te schakelen en het werkt ook nog steeds niet voor mij
de mijne doet precies hetzelfde. werkte ine totdat het een paar dagen geleden werd opgestart (misschien heeft het een nieuwe versie gedownload ??). vastgelopen op laadscherm vaak opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd etc. gebruikt tow ork prima .. geen antivirus alle andere netwerksoftware actief
Hallo, Als u de software probeert te laden, is uw USB-datalinkkabel dan aangesloten? Bedankt, Jason A.
Nee
kan niet downloaden zegt gewoon laden voor altijd geprobeerd 2 verschillende laptop afsluiten antivirus toegestaan door firewall krijg alleen maar groene balk scrollen zegt laden
wilde alleen maar bedanken voor het vinden van de oplossing - door een USB-kabel aan te sluiten, kon het starten. hierdoor trok ik mijn haar een paar dagen uit.
👍️