Helpforum

Quickshifter snijtijden

michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User
bewerkt May 2021 in R1

Hallo, kan iemand me de kill-tabel uitleggen, de snijtijden zijn korter bij een laag toerental en altijd 90 ms bij een hoog toerental. Moet het niet het tegenovergestelde zijn? yamaha rn19 onbeperkte, algemene begroetingen

Comments

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User

    Bedankt voor je hulp, goede ondersteuning 👍

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, bedankt voor je geduld, goed wachten! 👍️ Uw waarden zijn hier niet in milliseconden, de waarde is eigenlijk de hoeveelheid tijd dat een bepaalde code wordt uitgevoerd. Bij een hogere RPM wordt de code sneller uitgevoerd, daarom zie je een groter getal. Als je het handmatig wilt aanpassen, moet je je echt zorgvuldig op elk toerentalbereik concentreren. Bedankt, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User

    Hallo, Jason bedankt voor je antwoordtijd lijkt erg kort. Dus wat moet ik doen als ik meer snijtijd wil? Waarom kan ik geen afbeeldingen uploaden?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik weet niet waarom je waarom je geen afbeeldingen naar hier kunt uploaden, ik kan het prima. Misschien is uw bestandsgrootte misschien te groot? Probeer uw aantal te verhogen voor een langere uitschakeltijd. Hoe hoger het toerental je bent, hoe groter het aantal dat je nodig hebt om een kleinere waarde aan te passen bij lagere toerentallen. Een waarde van 40 bij 5000 tpm kan bijvoorbeeld redelijk dicht in de buurt komen van een waarde van 90 bij 14000 tpm. Je zult er een beetje mee moeten spelen om het naar je zin te krijgen, dat weet ik zeker. Bedankt, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User
    bewerkt May 2021

    Hallo, Jason ik kan niets uploaden, geen link geen afbeelding. Verzoek Falied Status 403 of 500 Image Groeten Michael

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Nee, het waren nooit milliseconden die onjuiste informatie waren in het eerdere forumbericht. De informatie die ik je in dit bericht heb gegeven, is correct. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.