Helpforum

hallo ik ben nieuw in de gemeenschap

2

Comments

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    sorry. nu heb ik dit probleem !!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    kan je me alsjeblieft helpen!!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, u kunt deze ECU niet lezen voordat deze met onze software is geflitst. Je zou de ECU wel moeten kunnen schrijven, flitst je bank of flitst deze kant van de fiets? Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Ik probeer het met een andere cdi en is hetzelfde probleem. Help me alstublieft!! wat kan ik doen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Gebruik je het fiets- of bankharnas?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    bench arnes

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Ik allebei.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Koop een continuïteitstester en controleer alle draden in je harnas. Er is een hardwareprobleem dat communicatie met de ECU verhindert.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, zorg er ook voor dat u de software-aanwijzingen correct volgt. Begin met alles aangesloten maar geen voeding aangesloten op uw bankharnas. Volg daarna de aanwijzingen voor het in- en uitschakelen door uw voedingseenheid van het bankstel aan te sluiten en los te koppelen. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    helemaal klaar doe het !! alles is oke

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dus je kon een bestand flashen naar de ECU? Of zeg je dat je alle draden hebt gecontroleerd met een continuïteitstester? Als je nog steeds vastzit, is er ergens een probleem met je hardware, omdat de software niet kan communiceren met de ECU.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, voer een interfacetest uit en laat me de resultaten weten. Selecteer in Tuning Suite het tabblad Help en vervolgens de testinterface. Selecteer Testingangen en ik wil alleen het nummer tussen haakjes, niet de gekleurde stippen. Geef me het nummer met alles aangesloten, maar geen stroomtoevoer naar het bankstel. Dan het nummer met alles aangesloten en stroom naar het bankstel. Zorg ervoor dat de ECU tijdens deze test op uw bankharnas is aangesloten. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Ik doe het stap voor stap maar niets

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, niets is niet het exacte aantal dat ik zoek. Klik op het tabblad Help en klik vervolgens op Testinterface. U ziet dan een pop-upvenster. Je zou een nummer 0-40 moeten zien, vertel me die nummers zodat ik je verder kan helpen bij het oplossen van je probleem. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    37 en 7 alleen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, tijdens deze test wilt u dat uw USB-kabel op de computer is aangesloten, en aan de andere kant wilt u dat uw bankharnas is aangesloten, en vervolgens dat uw ECU is aangesloten op uw bankharnas. U wilt dat uw voeding op een stopcontact wordt aangesloten en niet op een stekkerdoos of overspanningsbeveiliging. Geef me dan uw nummerresultaten zonder stroom naar de ECU en vervolgens via uw stroomvoorziening naar de ECU. Laat het me weten welke cijfers bij welke test horen. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    ik weet niet of het ertoe doet !! op de foto zei 6 pin bench harnes en het heeft slechts 5 pin.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het doet er toe. U moet onze instructies of verzoeken aandachtig lezen en volgen als u ons wilt helpen bij het oplossen van uw knipperende problemen. Wat bedoel je met "het heeft maar 5 pins"?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    het eerste nummer zonder stroom naar de ecu is 37 en verbonden met de ecu is 37 en 7

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    en alles aangesloten zonder dat de stroomtoevoer naar een stopcontact 30 is

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Wat bedoel je met "het heeft maar 5 pins"? ja, in het programma van de licentie of map van zx6r staat een tekst en er stond Bench Harness 6-Pin Type 12, maar mijn harnes hebben slechts 5-pins of 5-kabels. ik probeer je foto's te sturen maar deze chat laat het niet toe

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    ik probeer je foto's te sturen maar ik kan niet

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De "6-pins" referentie heeft betrekking op de aansluiting op de USB Data Link-kabel, niet op het aantal draden dat uit de kabelboom komt.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De 7 geeft aan dat u een probleem hebt met uw rode draad. Controleer die draad op continuïteit met een multitester.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    De 7 geeft aan dat u een probleem hebt met uw rode draad. Controleer die draad op continuïteit met een multitester. Oké, de rode draad is de stroomdraad, toch?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Niet precies. Het draagt spanning, maar de anderen ook. Controleer het zorgvuldig.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    hallo Kent, ik controleer alle draden en is in orde, maar ik kan het harnas zien om verbinding te maken met de usb op de laptop heeft spel of niet goed geplaatst, is waarschijnlijk dat het probleem

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ik weet niet zeker wat je bedoelt ... kun je een foto plaatsen van wat je bedoelt. Hoe heb je de rode draad gecontroleerd? Heb je een multimeter gebruikt?

Meld je aan of registreer je om te reageren.