Helpforum

hallo ik ben nieuw in de gemeenschap

2

Comments

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    sorry. nu heb ik dit probleem !!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    kan je me alsjeblieft helpen!!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, u kunt deze ECU niet lezen voordat deze met onze software is geflitst. Je zou de ECU wel moeten kunnen schrijven, flitst je bank of flitst deze kant van de fiets? Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Ik probeer het met een andere cdi en is hetzelfde probleem. Help me alstublieft!! wat kan ik doen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Gebruik je het fiets- of bankharnas?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    bench arnes

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Ik allebei.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Koop een continuïteitstester en controleer alle draden in je harnas. Er is een hardwareprobleem dat communicatie met de ECU verhindert.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, zorg er ook voor dat u de software-aanwijzingen correct volgt. Begin met alles aangesloten maar geen voeding aangesloten op uw bankharnas. Volg daarna de aanwijzingen voor het in- en uitschakelen door uw voedingseenheid van het bankstel aan te sluiten en los te koppelen. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    helemaal klaar doe het !! alles is oke

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User