Tukifoorumi

haudat 3/4 asennettu, minkä kartan minun pitäisi ladata?

herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User
sisään R1

Hei, kuten otsikko osoittaa, asensin 3/4-järjestelmän. Nyt näen kolmannen osapuolen tiedostoissa olevan haudoissa 3/4-tiedoston. Kysymykseni on, lataanko pyörälleni rajoittamaton r1-tiedosto perustana JA hautot 3/4-tiedosto vai lataanko vain haudojen 3/4-tiedosto? Kysyn cuz, että 3/4-tiedostossa ei ole polttoainekarttaa, jonka näen, vain vaihtoehtoja poistoventtiilien sulkemiseksi ja sellaisia?

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lataat vain Graves 3/4-tiedoston ja flash-tiedoston ECU: si. Syynä siihen, että et näe polttoainekarttoja Hautotiedostossa, on se, että se on lukittu niin, että kyseiset kohteet ovat piilotettuja eikä niitä voida muokata (tai kopioida).

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Kiitos avustasi

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ei huolia! 👍️

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Hei anteeksi jatkuvasta huijauksesta, huomasin tiedoston, jonka haluan vilkkua muistiinpanoissaan, joka sanoo, että se toimii parhaiten "aktiivisella virityksellä, ilmansuodattimella ja pumpun kaasulla". Nyt tiedän, että minulla on savusumu estää levyt, joten tiedän poistaa käytöstä AIS-venttiilillä ei kuitenkaan ole aktiivista virityspakettia. Onko jotain, jonka minun pitäisi "poistaa käytöstä / ottaa käyttöön" jotain, joka minun pitäisi tarkistaa diagnoosikoodien hallintaohjelmassa? Kiitos vielä kerran apua -Herb

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Onko sinulla täysi pakokaasu? Käytätkö edelleen varastotilanteen O2-anturia?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.