Helpforum

Schakel startonderbreker uit

roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

Ik heb de startonderbreker van mijn Yamaha r1 2010 verwijderd, maar hoe schakel ik de startonderbreker in de FTecu-bruidssuite uit? Bedankt :-)

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet hetzelfde US-modelbestand (14B-8591A-20) nemen en de module "US Harness Config" instellen op "FALSE" en dit vervolgens in uw ECU flashen.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Bedankt :-) Ik heb echter nog steeds problemen .. ik heb een foutcode 39 en ik heb gelezen op internet dat als je de fiets 5 keer probeert te starten, deze in de vergrendelde modus of dealer-modus gaat, maar met de juiste "fix" het kan alle foutcodes wissen wanneer het wordt geflitst met FTecu, iets over een compleet formaat van de ecu ... kan je helpen? :-) ps het is een eu-fiets

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je een Bazzazz-module voor piggyback-brandstof op je fiets?

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Ik had het ful bazzaz-systeem, maar dat is nu verbroken, ik en ik denken niet dat het de ECU is die gebakken, omdat ik het met succes kan lezen en schrijven, en het vreemde is dat wanneer ik het flash met een EU-bestand (14B-8591A-00) er is geen fout, maar het start niet vanwege de ontbrekende startonderbreker die brak na een crash: - / ik heb geprobeerd opnieuw bedraden met het bedradingsschema van de VS-kabelboom, maar daar heb ik geen geluk. hoewel ik niet 100% ben, heb ik zeker het juiste bedradingsschema voor de VS-kabelboom. is alle ECU met artikelnummer (14B-8591A-00 + 20 + 30) hetzelfde? ik dacht dat het misschien alleen de software was die er anders was.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Had je de code 39-fout voordat je aan deze thread begon?

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Ja

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Moest u opnieuw bedraden met de Bazzazz-controller? Ik zou al je verbindingen nogmaals controleren.

  • roberto@manzo.dkroberto@manzo.dk Berichten: 11Verified User

    Nee ... toen ik het bazzaz-systeem voor het eerst installeerde, had ik geen probleem. ik heb gemerkt dat zelfs nadat ik wat bedrading bij de stekker voor de ECU naar VS bedrading heb gedaan .. ik kom nog steeds met de fout met US fil en geen fout met EU fil. Ik ga dit controleren.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als u uw fiets aansluit op Amerikaanse specificaties zonder startonderbreker, zorg er dan voor dat u het Amerikaanse bestand gebruikt met US Harness Config ingesteld op TRUE. Als u het Amerikaanse bestand gebruikt met uw fiets bedraad volgens EU-specificatie en geen startonderbreker, zorg er dan voor dat u US Harness Config op FALSE instelt. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.