Helpforum

Yam 13s r6

ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

Hallo jongens hoop dat alles goed is. Ik heb een eu r6 ecu geflitst met een usa-kaart en de immob verwijderd, perfect. mooi in kaart gebracht. Ik ben erin geslaagd om te eindigen met een zeer onvoorspelbare inactiviteit. Begint hoog en werkt zijn weg naar beneden, ongeacht de bedrijfstemperatuur. prima tijdens het rijden gewoon een zorg echt. elk advies zou zeer worden aanvaard. Groeten Steve

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U hebt geen andere wijzigingen aangebracht dan de Amerikaanse bestandsflash met de startonderbreker uitgeschakeld?

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Sorry, ik deed het. Hij heeft een open pijp, dus ik heb zijn pc3-kaart geïmporteerd. Het probleem was er maar ik dacht er niet veel over na. Ik weet dat ik een volledig Akropovic-systeem bij zich heb en het probleem is er nog steeds. Denk je dat de pc3-kaart verantwoordelijk kan zijn. In de kaartdetails onder inactiviteit heeft het Amerikaanse model drie submappen, de EU twee of omgekeerd. Ik heb geprobeerd de EU-instellingen te kopiëren en in de Amerikaanse kaart te plakken, maar de cijfers komen niet overeen. Misschien Celsius v Fahrenheit .. Groeten Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Alle wijzigingen die u hebt aangebracht (vooral de EU-instellingen in het Amerikaanse bestand) zijn zeker de reden voor het probleem. Ik zou willen voorstellen om een ongewijzigde onbeperkte Amerikaanse kaart te laten knipperen en dan vanaf daar te beginnen.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Bedankt voor het antwoord. Ik heb een generieke stockkaart geflitst en het probleem is opgelost. Ik heb vervolgens de pc3-kaart aangepast om niets onder 6k rpm te wijzigen, probleem verschijnt opnieuw. Ik heb weer een generieke voorraad geladen en probleem opgelost. Ik heb geprobeerd de brandstof-v tps-kaarten alleen boven 6k te wijzigen (via de afzonderlijke kaarten, niet de pc3-import) en het probleem verschijnt opnieuw ...? Zal het in kaart brengen via de kaart v brandstof veranderen tot 10% brandstof, zou u dit ook aanbevelen? Groeten Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hoeveel veranderde u de TPS versus RPM-kaarten? Doe je het via een percentage of gewoon numeriek? Het is heel goed mogelijk dat uw veranderingen boven 6000 tpm veel te hoog zijn en dat u resterende brandstofafzettingen krijgt die de tijdelijke hoge stationaire werking veroorzaken. We raden niet aan wijzigingen aan te brengen in de MAP vs RPM-tabellen, omdat er veel variabelen in het spel zijn.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Kunt u ons alstublieft uw bestand sturen naar sales@ftecu.com?

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Bestanden gisteravond gemaild, kijk eens en vertel me wat je denkt. Groeten Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben ze ontvangen, bedankt, het duurt een paar dagen voordat we ze kunnen bekijken.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Geen zorgen, alleen even checken. Groeten Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Lees gewoon je antwoorden opnieuw door Kent, verander alleen tps brandstof numeriek, misschien 5 tot 10 eenheden. Groeten Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Als u naar uw bestand kijkt, heeft uw inactieve / basis-inactieve kaart nummers die geen steek houden. Ze zijn numeriek helemaal niet in de hitlijsten. De cijfers moeten het ontstekingsverloop vertegenwoordigen in relatie tot de temperatuur van de motorkoelvloeistof, en terwijl 13 het basisnummer is wanneer deze volledig op bedrijfstemperatuur is, zijn sommige van u in drievoudige cijfers. Weet niet zeker wat u moet voorstellen, behalve zien of de nummers uit het stockbestand naar uw bestand worden getransplanteerd om te zien of dat helpt. Dit is het probleem met het gebruik van het pc-importsysteem, omdat problemen van de pc-bestanden zichzelf in het FTECU-bestand transplanteren en meer problemen veroorzaken.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Hartelijk dank mijnheer, ik zal dit vandaag proberen. Groeten Steve

Meld je aan of registreer je om te reageren.