Helpforum

Yamaha R6 Racing elektronische set

killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

Hallo, ik heb een aantal van uw producten gekocht en ik ben geïnteresseerd in de kit, maar er zijn accessoires die ik al heb, ik ben benieuwd hoe ik de race-kabelboomset en de licecia afzonderlijk kan aanschaffen

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet contact opnemen met uw lokale Yamaha-distributeur voor het YEC-raceharnas, omdat we niet langer onze eigen race-kabelboom monteren. U kunt afzonderlijk een Flash-licentie aanschaffen. Ga naar uw account en klik op Licenties.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Maar is er een speciale racelicentie? Ik heb de 99dlls gekocht, is er nog een?

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    of een diagram of iets dat me vertelt hoe ik mijn oorspronkelijke harnas moet aanpassen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We kunnen u de Race Team-licentie afzonderlijk verkopen. WPmGMYk36E5h bedradingsschema voor het raceharnas is beschikbaar in onze Documentensectie op onze site, maar helaas kunnen we op geen enkele manier ondersteuning bieden voor dat product.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Ik waardeer je aandacht echt en hoe koop ik de licentie voor het raceteam?

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Ik kocht een licentie voor 250 USD van races voor een 2009 R6, maar het vertelt me nog steeds in de rij, ze hebben me al opgeladen, nu het komt, heb ik de aankoop enkele dagen geleden gedaan?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    We kunnen de functie aan uw account toewijzen, zodat deze aan de volgende R6 2008-2011 kan worden gekoppeld zodra u deze flasht. Of we kunnen het rechtstreeks toewijzen aan de licentie die bij de R6 hoort. We zien verschillende licenties van die generatie R6 in uw account, dus zolang de fiets waarnaar u verwijst de enige in zijn shop is die u gaat flashen, kunnen we deze aan uw account toewijzen.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    wijs het toe aan mijn account

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Gedaan!

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Kosten voor R6 2017 dezelfde race-licentie?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zoals ik al eerder zei, $1000.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Ok, veel duurder, waarom is het duurder dan de laatste die ik heb gekocht? Ik zou het op prijs stellen om uit te leggen of ik deze licentie meteen koop en hoe betaal ik?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Omdat de 2017+ Yamaha R6 ECU far more power and capabilities than the previous generation ECUs heeft. Dit maakt een hele reeks functies mogelijk die voorheen niet beschikbaar waren voor de gemiddelde consument. Key Software Features • Brandstof - Actieve afstemming Zelfinstellende brandstofregeling - Modus selecteerbare brandstofafnametabellen • Ontsteking - Ontstekingstabellen (per versnelling en modus) - Offsettafels (voor cilinder-specifieke timingveranderingen) • Throttle-By-Wire - Verstelbare basis Kaarten (per versnelling en modus) - Verstelbare motorremkaarten (per versnelling en modus) • Basis-ECU-instellingen - Rev-begrenzeraanpassing - Variabele inname (instellingen voor openen en sluiten) - Vereiste OEM-manometer vereist - Aanpassingen aan raceharnas • Hulpmiddelen voor rijder - Verstelbare Quick Shifter - Auto-Blip Down Shifter - Launch Control - Pit-Road snelheidsbegrenzer - Verstelbare tractiecontrole • Gegevensanalyse - Volledige aanvulling van noodzakelijke kanalen voor baanafstemming, inclusief tractiecontrole-parameters - Officieel ondersteunde dataloggers omvatten AiM MXS, EVO5 en MXL2

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Houd er rekening mee dat de hardware die normaal wordt meegeleverd met de Yamaha R6 Racing Electronics-kit 2017-2019 niet wordt meegeleverd met de Racing-licentie. De Auto-Blip downshifter, de Active Tune-controller en sensor, USB Datalink-kabel, etc. zijn niet inbegrepen.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Om de 2017+ Racing License afzonderlijk te bestellen, moeten we een factuur voor u maken die u via PayPal kunt betalen.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Perfect, als ik een PayPal-account heb

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Stuur ons een e-mail naar sales@ftecu.com en vermeld in de e-mail wat u wilt kopen, en wij zullen de factuur voor u samenstellen.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Heb je of kan de betaling in het Pay pal-account verschillen van maanden zodat ik mijn creditcard kan gebruiken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Vergeet niet dat je het YEC-harnas nodig hebt (of een raceharnas dat volgens onze specificaties is gebouwd, wat geen eenvoudige taak is) om een deel van de racelicentiesoftware te laten werken. Ja, we kunnen een factuur opstellen waar u met creditcard kunt betalen.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Wat gebeurt er als ik het met mijn fabrieksharnas gebruik? mislukt?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    U kunt niet sneller gaan dan 50 km / u, omdat de Pit Lane Speed Limiter altijd aan staat en deze is verbonden met de relaiskast die ook wordt bestuurd door de standaard en andere standaardonderdelen. We denken echter dat als je je snelheidsbegrenzer voor de pitlane instelt op 655,35 km / u, het goed zou moeten zijn. Natuurlijk werkt uw snelheidsbegrenzer op dat moment niet meer ...

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    hallo ik heb hulp nodig ik heb problemen met deze licentie A699435D Ik probeer mijn ecu te wijzigen en het zegt me dat ik het opnieuw moet betalen, wanneer ik die licentie al betaal voor mijn ecu

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Hij laat me mijn licentie niet gebruiken, hij zegt dat het van iemand anders is, ze kunnen me helpen of me mijn geld teruggeven, omdat ik zijn licentie niet kan gebruiken die ze me al in rekening hebben gebracht

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Je bedoelt licentie # 0B6B8787? Het bevindt zich in een poging tot toestand vanwege verbindingsproblemen tijdens de flits. Ik zal het voor u resetten.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Ok is dat van een Yamaha 2017, ik heb veel problemen met deze licentie, het zegt me altijd dat het niet bestaat voor die ecu en ik heb het al betaald

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja. Het is opnieuw ingesteld.

  • killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    Hallo om te zien of je het racepakket dat je koopt kunt activeren.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het is toegevoegd aan uw account, zodra u een compatibele licentie flasht, wordt deze aan die licentie toegevoegd.

Meld je aan of registreer je om te reageren.